به گزارش افکارخبر،  محمد انصاری در این باره اظهار داشت: خدا را شکر برنده بازی شدیم. هواداران نیز ما را شرمنده خود کردند و در هوای سرد تیم شان را تشویق کردند و به استادیوم آمدند. در نبود چند بازیکن خوبمان توانستیم از سد تیم گسترش بگذریم. البته تیم گسترش نیز تیم جوان، دونده و قدرتی نشان داد. 

وی درباره حرکت جوانمردانه اش که در برنامه دیشب 90 مورد تقدیر قرار گرفت، افزود: من برنامه دیشب 90 را ندیدم چون بسیار خسته بودم. اکثرا شبها زود می خوابم. در آن صحنه وظیفه بنده بود که موضوع را به داور اطلاع دهم و آن بازیکن بی جهت کارت نگیرد. از آقای عادل فردوسی پور و مسعود مرادی نیز تشکر می کنم که به من لطف داشته اند.

انصاری درباره بازی بعدی تیم پرسپولیس مقابل راه آهن نیز بیان داشت: امیدوارم در بازی بعد نیز بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و پیروز میدان شویم تا هم هواداران را خوشحال کنیم و هم بتوانیم خود را به بالای جدول برسانیم. باز هم از تمامی هواداران که دیروز و در این چند بازی ما را با حمایت شان شرمنده کردند تشکر می کنم. امیدوارم بتوانیم با پیروزی هایی که به دست خواهیم آورد آنها را خوشحال می کنیم.

 انصاری در پایان گفت: فکر می کنم با روندی که در پیش گرفتیم، بتوانیم در چند بازی پیش رو نیز موفق باشیم. ما برای رسیدن به جمع مدعیان به پیروزی های متوالی در داخل و خارج از خانه احتیاج داریم. امیدوارم در بازیهای بعدی هواداران بیشتری را در ورزشگاه ببینیم.