به گزارش افکارخبر،  در روزهایی که سربازهای تراکتورسازی، نیم فصل می توانند از این تیم جدا شوند، پرسپولیسی ها برای تحویل گرفتن دو بازیکن سابق خود یعنی حسین ماهینی و حسین کنعانی باید تا پایان فصل صبر کنند.

 

مسعود رضاییان، مدیرعامل ملوان در این خصوص به بانک ورزش گفت: خدمت سربازها ما در پایان فصل به اتمام می رسد و هیچ سربازی نداریم که در نیم فصل ترخیص شود.

 

او در خصوص بدهی های ملوان هم توضیح داد: 8 میلیارد بدهی حاصل 4 – 5 سال اخیر است و این مبلغی است که تا این لحظه حسابرسان به آن رسیده اند. البته این مبلغ به خاطر شکایت های ثبت شده ای است که وجود دارد و خیلی ها هستند که شاید تا این لحظه شکایت شان را ثبت نکرده باشند. حتی بازیکنانی که در حال حاضر مشغول بازی در این تیم هستند احتمالا به خاطر طلب سال های گذشته شان شکایت نکرده اند و سال های بعد، هزینه این ها هم به آن 8 میلیارد اضافه خواهد شد.

 

رضاییان در خصوص اینکه چرا مبلغ بدهی هر مدیر مشخص نیست تا بدانند مثلا در زمان محجوب چقدر بدهی به جا مانده است و در زمان مدیران دیگر چقدر، توضیح داد: متاسفانه مدیران مختلف پس از اتمام دوران مدیریت شان حسابرسی نیاورده اند تا میزان بدهی هر دوره مشخص باشد و حالا که حسابرسی کل آن سالها انجام شده، مبلغ کلی بدهی در اختیار ماست و مشخص نیست میزان بدهی هر مدیر به چه میزان است.

 

از مدیرعامل ملوان در خصوص اوضاع این تیم پرسیدیم که پاسخ داد: اگر بحث نتیجه و اوضاع مالی را حساب نکنیم، شرایط تیم خوب است!

 

از او پرسیدیم پس چه چیزی را ملاک خوب بودن شرایط قرار داده اید؟ که با خنده گفت: اینکه همه در تلاش هستند تا شرایط بهتر از این شود.

 

او در پایان شایعه برکناری حمید استیلی را هم تکذیب و اعلام کرد قرار است همکاری شان را با این مربی ادامه دهند.