به گزارش افکارخبر،  حسن بیت‌سعید گفت: بازی خیلی خوب و کسب سه امتیاز برای ما واجب بود تا خودمان را به صدرجدول برسانیم. با توجه به اینکه شب قبل از بازی باران شدیدی در اهواز آمده بود، زمین کیفیت مناسبی برای اینکه تیم‌ها بتوانند تاکتیک خودشان را اجرا کنند، نداشت اما خدا را شکر ما توانستیم تاکتیک‌های که آقای ویسی از ما خواسته بود را به اجرا دربیاوریم و پیروز شویم و از طرفی من هم توانستم بعد از 3 بازی به روند گلزنی‌ام ادامه بدهم. 

 

او در مورد اینکه چگونه آن دو را به ثمر رساند ادامه داد: درست است من 2 گل زدم ولی تمام بچه‌ها تلاش و به من کمک کردند چه از آنهایی که ترکیب اصلی بودند چه آنهایی که روی نیمکت قرار داشتند تشکر می‌کنم و توانستم این دو گل را به ثمر برسانم.

 

این بازیکن که به صدرجدول گلزنان رسیده و در حال حاضر آقای گل لیگ‌برتر است در این مورد نظرش را اینگونه بیان کرد: عنوان آقای گلی خودش یک روحیه مضاعف به آدم می‌دهد از طرفی کار بازیکن را سخت می‌کند چون انتظارات از او بالا می‌رود و من در ادامه سعی می‌کنم بتوانم همین روند را ادامه دهم و گلزنی کنم که هم برای خودم خوب باشد و هم برای تیمم مفید.

 

این بازیکن که جای مهدی طارمی در صدرجدول گلزنان را گرفته در این باره اینگونه توضیح می‌دهد: فعلا زود است بخواهیم راجع به اینجور مسائل صحبت کنیم به هر حال 16 بازی دیگر در لیگ‌برتر باقی مانده است. ممکن است یک بازیکن در بعضی از مقاطع روندش آرام شود یا مثلا پایش به گلزنی باز نشود. من کلا کاری ندارم که جای کسی را گرفتم یا نه، من کار خودم را انجام می‌دهم.

 

وی در مورد اینکه باتوجه به باران شدیدی که می‌آمد بهتر نبود بازی به تعویق بیافتد گفت: باران شدید شب قبل از بازی می‌آمد و دقیقا تا خود بازی هیچ خبری نبود تا اینکه از دقیقه 10 به بعد بارش باران دوباره شروع شد. چون 10 دقیقه گذشته بود دیگر سخت بود که داور بخواهد بازی را متوقف کند و ما با همان شرایط به کارمان ادامه دادیم.

 

مهاجم استقلال‌خوزستان در مورد صدرنشینی‌شان و گرفتن جای استقلال تهران در صدرجدول می‌گوید: استقلال تهران تیم بسیار خوبی است ولی من فکر می‌کنم علاوه بر این تیم ذوب‌آهن اصفهان یکی از مدعیان اولی است و توانست دیروز هم یک بر صفر رقیبش را شکست دهد و استقلال و ذوب‌آهن از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی لیگ امسال هستند که باید با آنها رقابت کنیم. ذوب‌آهن هم تیمی است که لیاقت زیادی دارد.

 

بیت‌سعید در پایان در مورد دیدار با ذوب‌آهن در هفته پانزده از رقابت‌های لیگ‌برتر افزود: طبیعتا بازی سختی داریم ذوب‌آهن خیلی وقت است دارد خوب نتیجه می‌گیرد ما هم از این طرف داریم خوب نتیجه می‌گیریم. ذوب‌آهن میزبان است ولی بارها گفته‌ایم چه بازی بیرون از خانه باشد چه داخل خانه ما انگیزه زیادی برای بردن داریم.