به گزارش افکارخبر، برهانی از شرایطی که با استقلال دارد چندان راضی به نظر نمی‌رسد. در این میان برخی رفتارها نیز آرش را به شدت آزرده ‌خاطر کرده است. از طرفی پای مجید جلالی، سرمربی سابق برهانی و جواد نکونام دوست صمیمی‌اش نیز در میان است. زمزمه‌ها حکایت از حضور قریب‌الوقوع شماره 9 افسانه‌ای درسایپا دارد...

برای آرش برهانی هر اندازه هم که از گلزنی روزهای اوج دور شده باشد، همچنان پیشنهاد‌هایی وجود دارد. یکی‌اش همین سایپا که دیروز زمزمه‌هایش را می‌شنیدیم. مجید جلالی که روزگاری سرمربی آرش در پاس تهران بود حالا سخت به دنبال شماره 9 آبی‌ها است و اگر استقلالی‌ها اندکی شل بجنبند ممکن است شماره 9 به سایپا برود؛ جایی که دوست صمیمی‌اش جواد نکونام هم آنجا است. گرچه برای برهانی جدا شدن از استقلال بسیار دشوار است اما شاید برخی اتفاقات که اخیرا او را تحت فشار قرار داده موجب شود که برای همیشه از استقلال برود و دل بسیاری از هواداران که او را تا حد پرستش دوست دارند، بیازارد. برهانی تا به امروز درباره بسیاری از اتفاقات پیرامونش سکوت اختیار کرده و حتی در مقابل برخی تکذیب‌های بدون هماهنگی نیز که از جانب برخی مسوولان باشگاه انجام شده‌، حرفی به زبان نیاورده است.

برهانی که از لحاظ ذهنی یکی از بازیکنان باهوش فوتبال ایران محسوب می‌شود می‌دانست که اگر در شرایط بحرانی تیم حرفی بزند ممکن است در آینده محکوم به حاشیه‌سازی علیه تیمش شود. به همین جهت سکوت را بهترین راه‌حل دانست و تا امروز نیز این رویه را ادامه داده است. آرش در فصل چهاردهم از سوی پرویز مظلومی چندان به بازی گرفته نشده است و شاید اگر افت محسوس سجاد شهباززاده در هفته‌های اخیر نبود او در تبریز هم شانس بازی نمی‌یافت. شرایط برای برهانی به کلی تغییرکرده است و او در مسیری گام بر می‌دارد که هیچ‌گاه تصورش را هم نمی‌کرد.

راهکاری که آرش را به روزهای اوج بازگرداند شاید همین جدایی باشد. تصمیمی که عمیقا با علایق او در تضاد است و همه می‌دانند که مرد محبوب هواداران تا چه اندازه به استقلال دلبستگی دارد. حالا که پای سایپا به میان آمده هول و ‌ولایی در میان هواداران استقلال به پا شده که مبادا افسانه شماره 9 که از فصل ششم به استقلال آمده و دل‌ها را تسخیر کرده در فصل پانزدهم به پایان برسد. برهانی به زودی درباره ماندن یا رفتن از استقلال حرف‌هایی خواهد زد.

مسلما او است که درباره آینده‌اش تصمیم نهایی را می‌گیرد چون مسوولان ارشد باشگاه استقلال و شخص مظلومی هم به دلیل حساسیت‌هایی که از جانب هواداران روی این بازیکن وجود دارد هرگز به مشارالیه نخواهند گفت که باشگاه را ترک کن. حال ممکن است یکسری افراد که دورو بر باشگاه استقلال چرخ می‌زنند در این ایام آرش را سخت تحت فشار قرار داده باشند که البته برهانی هم چندان توجهی به این افراد ندارد.