به گزارش افکارخبر، مهدی زبیدی در خصوص درخشش خودش، حسن بیت‌سعید و همچنین زهیوی که در مجموع 12 گل برای استقلال خوزستان به‌ثمر رسانده‌اند، گفت: ما هر سه اهل سوسنگرد هستیم و خانه ما سه نفر هزار متر بیشتر با هم فاصله ندارد. من از دبستان با بیت‌سعید همبازی بودم و بعداً زهیوی هم به جمع ما اضافه شد. ما همدیگر را می‌شناسیم و در واقع مثلث خطرناکی هستیم. هر تیمی غفلت کند، حتماً از ما گل خواهد خورد.

او در مورد صدرنشینی استقلال خوزستان عنوان کرد: خوشحالم که صدرنشین هستیم، اما حفظ این صدرنشینی خیلی سخت است. باید بازی‌ها را با برد پشت‌سر بگذاریم. نکته مهم در تیم ما این است که همه بازیکنان در دفاع و حمله از یکدیگر حمایت می‌کنند.

زبیدی در مورد شانس قهرمانی تیمش، گفت: خیلی از تیم‌ها هزینه می‌کنند و بازیکن می‌گیرند تا قهرمان شوند. ما هم به‌اندازه خودمان هزینه کردیم و چرا نباید دنبال قهرمانی باشیم؟ این درست است که بازیکنان ما گرانقیمت نیستند، ولی ما بی‌نهایت برای قهرمانی انگیزه داریم. به‌عنوان مثال قرارداد من 60 میلیون تومان هست، ولی راضی هستم و می‌توانم در آینده شرایط بهتری پیدا کنم.

بازیکن استقلال خوزستان در پایان در خصوص کار کردن با عبدالله ویسی اظهار داشت: واقعاً فکر نمی‌کردم ویسی اینقدر خوب باشد. او یک مربی به‌روز است و فوتبال را می‌فهمد. ما از کار کردن با او واقعاً راضی هستیم.