به گزارش افکارخبر، محمد دایی درباره پیروزی تیم شان مقابل ملوان اظهار داشت: بازی خوبی بود. مقابل تیم شایسته ای بازی داشتیم که بهترین نفرات را در تیمش داشت. تماشاگران هم استقبال خوبی از این بازی به عمل آورده بودند برعکس نیمه اول که عملکرد جالبی نداشتیم در نیمه دوم به خودمان آمدیم و با صحبت های علی دایی در بین دو نیمه توانستیم در نهایت سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کنیم. 

وی در ادامه افزود: فکر می کنم بچه ها در باد نتایج قبلی خوابیده بودند و به همین دلیل در نیمه اول نمایش قابل قبولی ارایه ندادند. امیدوارم در بازی های آینده این اتفاق دیگر رخ ندهد و از ابتدا بتوانیم با تمرکز فراوان مقابل رقبا قرار بگیریم. 

کمک مربی صبا درباره علت از دست رفتن موقعیت های زیاد توسط مهاجمان این تیم بیان داشت: طبیعت فوتبال همین است اگر در بازی های مهمتر بخواهیم همین گونه موقعیت از دست بدهیم به مشکل خواهیم خورد. انشاالله در بازی های آتی بچه ها در زدن ضربات آخر تمرکز بالایی را داشته باشند و بتوانند از کوچکترین موقعیت ها گل بسازند.

دایی درباره عملکرد حامد لک در مقابل ملوان و همچنین نمایش خوبش در این فصل تصریح کرد: به نظرم امسال حامد جزو بهترین گلرهای ایران بوده است یا بهتر بگویم او در حال حاضر بهترین دروازه بان ایران است. کار کردن زیر نظر بهزاد غلامپور و راهنمایی گرفتن از فردی مثل علی دایی در این پیشرفت حامد لک تاثیر بسزایی داشته است. 

وی درباره ادعای ملوانی ها مبنی بر ناجوانمردانه بازی کردن صبا در یک صحنه بازی اخیر خاطرنشان کرد: من این حرف را به طور دقیق نشنیده ام اما اگر حرکت ناجوانمردانه ای بوده از طرف ملوانی ها است نه ما. اتفاقا بازیکن آنها بود که به جای اینکه توپ را به بیرون بزند بازی را ادامه داد. وقتی حرف از بازی جوانمردانه پیش می آید علی دایی سردمدار این قضیه خواهد بود و نباید جلوی او از این صحبت ها انجام داد. 

کمک مربی صبا درباره عملکرد داور در این مسابقه گفت: داوری کلا بالا و پایین دارد. در چند بازی از این فصل قضاوت ها علیه تیم صبا بوده و ضرباتی به ما وارد شده است. متاسفم که بعضی از دوستان هوچی گری به راه می اندازند و ادعا می کنند علی دایی با دادوفریاد کارش را جلو می برد در حالی که در لیگ پانزدهم کمترین اعتراض به داوری از سمت تیم صبا و علی دایی بوده است.

دایی درباره علت عدم استقبال آنچنانی از بازی های صبا علی رغم نتایج خوبی که آنها کسب کردند، اذعان داشت: تماشاگران ما روز به روز بیشتر می شوند. در بازی با ذوب آهن خیلی خوب به ورزشگاه آمدند اما در بازی مقابل ملوان این تعداد کمتر شد اما مشکل جای دیگری است. دلیل استقبال کم مردم از بازی های لیگ تعطیلی های گاه و بیگاه و بی موردی است که لیگ را از تب و تاب می اندازد. 

وی درباره شایعه جذب مهرداد کفشگری تصریح کرد: قرار است بعد از بازی با استقلال تازه لیست خود را به باشگاه ارایه دهیم و تاکنون هیچ صحبتی با هیچ بازیکنی انجام نداده ایم. 

برادر سرمربی تیم صبا درباره انگیزه ویژه امیرحسین صادقی و هاشم بیگ زاده برای بازی مقابل استقلال در هفته پانزدهم افزود: صددرصد همین طور است آنها انگیزه زیادی برای بازی مقابل تیم سابق خود دارند اما در حال حاضر به تیم صبا تعلق خاطر دارند و می خواهند بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند. 

دایی در پایان درباره جدال با استقلال در آخرین بازی نیم فصل گفت: با تیم پرطرفدار و قابل احترامی بازی داریم اما مطمئن باشید تمام فکر و ذکر صبا کسب سه امتیاز خواهد بود و لا غیر.