به گزارش افکارخبر،  فردین عابدینی درباره شرایط تیم تراکتورسازی قبل از دیدار با استقلال اهواز اظهار داشت: «شرایط خیلی خوبی داریم. از زمان حضور امیر قلعه نویی نظم خوبی بر تیم ما حکمفرما شده و و واقعا همه چیز خوب پیش می رود. انشاءالله بتوانیم مقابل استقلال اهواز 3 امتیاز را بگیریم.»

 

وی ادامه داد: «به دلیل سرمای بیش از اندازه هوای تبریز کادرفنی صلاح دانست به اهواز بیاییم. خوشبختانه هوا در اهواز بسیار خوب است و از این نظر می توانیم بهره کافی را ببریم. البته کار سختی در اهواز داریم. تیم استقلال زخم خورده است و نباید فکر کنیم چون نتایج خوبی نگرفته، جلوی ما هم حریف دست و پا بسته ای است. امیدوارم بهترین نمایش را داشته باشیم.»

 

مدافع تراکتورسازی با اشاره به رابطه خوبش با قلعه نویی تاکید کرد: «من از کار کردن با امیرخان سوابق خوبی دارم. او نقش بسیار زیادی در فوتبالم داشته و خوشحالم که بار دیگر با او کار می کنم. شک ندارم او می تواند تیم را به روزهای اوج برگرداند.»

 

عابدینی درباره رقابت با محمد ایرانپوریان و علی حمودی بیان داشت: «این ها از دوستان خوب من هستند. من هرگز از رقابت نترسیدم، کار خودم را می کنم و اگر آماده باشم، قطعا بازی می کنم. قلعه نویی مربی است که همیشه آماده ترین ها را به زمین می فرستد و مطمئنم اگر خوب کار کنم، در ترکیب قرار می گیرم.»

 

وی در پایان درباره دیدار با استقلال در جام حذفی عنوان کرد: «آن بازی شرایط خاص خود را دارد. ما باید استقلال را ببریم و برای این پیروزی به آب و آتش می زنیم.»