انتقادات کی روش کار ساز شد

به گزارش افکارخبر، کمپ تیم های ملی فوتبال ایران که کار احداث آن از زمان ریاست محسن صفایی فراهانی استارت خورد، حالا به شرایط مطلوبی از نظر امکانات و فضای لازم برای یک کمپ حرفه ای رسیده است اما یک مشکل بزرگ همه کارهایی که در این کمپ انجام شده را تحت تاثیر قرار داده است.

هر چند کمپ تیم های ملی فوتبال ایران در دوره صفایی فراهانی افتتاح شد اما در دوره ریاست محمد دادکان و دو دوره ریاست علی کفاشیان بر فدراسیون فوتبال مراحل تکمیل و حرفه ای شدن را طی کرد و در حال حاضر دارای چند زمین تمرین، زمین فوتبال ساحلی، مرکز پزشکی، سالن جلسات و کنفرانس، رستوران، آکادمی فوتبال، هتل آکادمی و ... است و سالن تکنیکال و استخر و مجموعه آب درمانی آن نیز در حال تکمیل است.

با این حال معضل بزرگ این کمپ چمن طبیعی است که تیم ملی بزرگسالان تمریناتش را در آن انجام می دهد و در ماه های اخیر همواره مورد اعتراض کارلوس کی روش بوده است. به دنبال بالا گرفتن انتقادات کی روش از وضعیت دو زمین چمن طبیعی کمپ تیم ملی، شهرداری تهران به کمک فدراسیون فوتبال آمد تا کار بازسازی این زمین ها آغاز شود.

برهمین اساس روز سه شنبه مسئولان و کارشناسان شهرداری تهران در محل کمپ تیم های ملی حاضر شدند و از این مجموعه بازدید کاملی داشتند و شرایط را برای شروع کار بررسی کردند. مسئولان شهرداری که این عملیات بزرگ را استارت زده اند از فدراسیون فوتبال خواسته اند مدارک و نقشه های کمپ را در اختیار آنها قرار دهند تا کار شروع شود.

قطعا اگر دو زمین چمن طبیعی کمپ به شرایط مطلوب برسد و مانند زمین شماره یک ورزشگاه آزادی استاندارد و حرفه ای شود، تیم ملی بزرگسالان ایران با آرامش و آسایش بیشتری کارش را دنبال خواهد کرد و یک اتفاق بزرگ در فوتبال ملی ایران رخ خواهد داد.