به گزارش افکارخبر،  آرش برهانی درباره صحبت‌هایی که در خصوص جدایی او از استقلال در فصل نقل‌وانتقالات شنیده می‌شود، تصریح کرد: «تا به امروز که من این حرف را از درون باشگاه و مربیان تیم نشنیده‌ام. برحوردها بیانگر آن است که کادرفنی روی من حساب کرده است. سعی می‌کنم به جای توجه به شایعات کارم را همچون گذشته انجام دهم و برای موفقیت استقلال تلاش کنم. من تا پایان فصل با استقلال قرارداد دارم و خبر جدایی‌ام از این تیم شایعه‌ای بیش نیست.»

 

وی درباره تساوی بدون گل تیمش در خانه تراکتورسازی که در نهایت منجر به از دست رفتن صدر جدول از سوی آبی‌پوشان شد گفت: «فراز و نشیب رقابت‌های لیگ بسیار زیاد است و نمی‌توان از الان جدا شدن صدر جدول از دست ما را دلیلی بر ناکامی‌مان بدانیم. هنوز 16 هفته مانده تا رقابت‌های لیگ به پایان برسد و عیار واقعی تیم‌ها در نیم‌فصل دوم است که مشخص می‌شود. ما هفته‌ها صدرنشین لیگ بودیم و توانایی آن را داریم که دوباره به صدر جدول بازگردیم.»

 

مهاجم آبی‌پوشان پایتخت افزود: «البته قبول دارم که دیدار با تراکتورسازی بازی جذابی نبود و هر دو تیم نتوانستند موقعیت‌های زیادی را روی دروازه یکدیگر خلق کنند. ما در نیمه اول نمایش بهتری داشتیم و اگر درخشش دروازه‌بان تراکتورسازی درون دروازه نبود به طور حتم به گل می‌رسیدیم. در نیمه دوم هم بازی نسبتا متعادلی را شاهد بودیم و هیچ کدام از دو تیم نتوانستند موقعیت آنچنان زیادی را روی دروازه یکدیگر خلق کنند. به نظرم تراکتورسازی هم مثل ما احتیاط را مبنای کار خود قرار داده بود و دوست نداشت در این بازی گل بخورد. دشوار بودن این بازی مربیان را به اندیشه‌های دفاعی نزدیک کرده بود و هیچ کدام از تیم ها دوست نداشتند در این بازی بازنده شوند.»

 

وی در مورد دیدار جام حذفی استقلال با تراکتورسازی در تبریز عنوان کرد: «شرایط جام حذفی با بازی‌های لیگ فرق می‌کند. هر دو تیم تلاش می‌کنند تا هر طور شده برنده شوند و قطعا شاهد بازی محتاطی از هیچ‌کدام از تیم‌ها نخواهیم بود. هدف استقلال صعود به دیدار فینال است و به همین خاطر حداکثر تلاش‌مان را خواهیم کرد تا در این بازی پیروز شویم. البته از حق نگذریم که تراکتورسازی یکی از تیم‌های خوب فوتبال ایران است و ما به آسانی نمی‌توانیم از سد این تیم بگذریم.»

 

برهانی در پایان گفت: «ما پیش از این تراکتورسازی را با سرمربیگری قلعه‌نویی برده‌ایم و این بار هم تراکتور را با قلعه‌نویی در تبریز شکست می‌دهیم، چرا که پتانسیل پیروزی بر همه تیم‌های لیگ را داریم. امیدوارم این بار نیز با ارائه یک بازی منسجم و هدفمند تراکتورسازی را از پیش رو برداریم و به دیدار فینال برسیم. من همه سعی‌ام را می کنم تا در این بازی گل بزنم و موجبات حذف تراکتورسازی را فراهم کنم.»