به گزارش افکارخبر، هادی عقیلی در خصوص شرایط سپاهان، نتایج ضعیف این تیم و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ داد که مشروح این گفت‌وگو را می‌خوانید:

از 9 بازی اخیر فقط 8 امتیاز گرفتید. این عملکرد ضعیف نیست؟

خیلی ضعیف است. اگر این روند ادامه داشته باشد مطمئناً شانسی برای قهرمانی نداریم، اما به طور قطع شرایط اینطور نخواهد ماند. ما در چند بازی واقعاً بدشانسی آوردیم. مقابل استقلال اهواز باید 50 بر یک پیروز می‌شدیم! باید سیاه‌جامگان را می‌بردیم، همینطور فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز را. مقابل راه‌آهن هم مستحق برد بودیم. این تساوی‌ها واقعاً ناراحت‌کننده است. ما در یک مقطع مهم مقابل سه تیم انتهای جدول پیروز نشدیم و اگر امتیازهای کامل را می‌گرفتیم، الان فقط دو امتیاز با صدر جدول فاصله داشتیم. البته بدشانسی‌های دیگری هم داشتیم.

بیشتر توضیح می‌دهی؟

قبل از شروع لیگ مدیرعامل ما تغییر کرد و در همان ابتدا پریرا و شیمبا را از دست دادیم که این یک شوک بد بود. بعد از گذشته پنج هفته حاج‌صفی از جمع ما جدا شد. در ادامه اتفاقاتی افتاد که نتیجه نگرفتیم و آقای فرکی استعفا دادند. امسال چند شوک بد خوردیم و همه این مسائل تأثیرگذار بود. ما از لحاظ شکل بازی مشکل نداریم و در هر مسابقه انگیزه بسیار زیادی برای بردن داریم.

فکر نمی‌کنی سپاهان مشکل فنی داشته باشد؟

اگر مثل بازی با استقلال یا صبا، همیشه بد بازی کنیم نمی‌توان امیدی به سپاهان داشت، اما من به تیم خودمان اعتقاد دارم و مطمئن هستم که امسال هم مدعی جدی قهرمانی خواهیم بود. در سال‌های گذشته چندبار پیش آمد که خوب نتیجه نگرفته بودیم، اما به یکباره همه چیز را جبران کردیم.

در حال حاضر بهترین فوتبال را در لیگ برتر کدام تیم بازی می‌کند؟

اگر بخواهم از تیم خودمان اسم نبرم باید از پرسپولیس و استقلال خوزستان نام ببرم و آنها خیلی خوب بازی می‌کنند. البته در لیگ برتر بعضی تیم‌ها خیلی خوش‌شانس هستند. آنها از اشتباهات داوری سود می‌برند یا در یک بازی باید با تعداد گل‌های زیاد بازنده شوند، اما با خوش‌شانسی برنده می‌شوند.

درمورد انتخاب مهدوی‌کیا به عنوان بهترین هافبک راست بعد از انقلاب چه صحبتی داری؟

انتخاب مهدوی‌کیا اصلاً نیاز به نظرسنجی نداشت.