به گزارش افکارخبر، بهادر عبدی در رابطه با شرایط تیمش برای دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: شرایط تیم خیلی خوب است. بعد از یک دوره بدی که داشتیم، به تعطیلات رفتیم و این تعطیلی برای اولین بار به نفع تیم ما شد. روبروی سپاهان یک بازی خوب داشتیم و می توانستیم حتی با استفاده کردن از موقعیت ها برنده این بازی باشیم. الان هم برای رویارویی با پرسپولیس کاملا آماده هستیم.

وی همچنین با اشاره به شرایط پرسپولیس افزود: تیم ما برابر تیمهای بالای جدولی خوب نتیجه می گیرد و امیدوارم مقابل پرسپولیسی که خوب بازی می کند، نیز سربلند از زمین بیرون بیاییم. از نظر من پرسپولیس بهترین تیم ایران است و واقعا اگر اتفاقاتی رخ نمی داد، الان با اختلاف در صدر جدول بود. این بازی سخت ترین بازی فصل ماست و باید نتیجه خوبی در آن بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال راه آهن درباره شرایط نه چندان جالب تیمش خاطرنشان کرد: نه مقصر ما بازیکنان هستیم و نه دست ماست که بتوانیم کاری برای تیم کنیم. وقتی برای چندمین سال متوالی تیم راه آهن 5، 6 روز مانده به لیگ برتر تشکیل می شود، باید در طول فصل این استرس ها را نیز تحمل کنیم. خدا را شکر از نظر نفرات خوب هستیم اما 2، 3 بازیکن درجه یک در نیم فصل باید به ما اضافه شوند. مطمئن باشید امسال از آن سالهایی نیست که بخواهیم تا پایان استرس سقوط نکردن بکشیم.

وی در پاسخ به این سوال که مشکل اصلی راه آهن را در شرایط فعلی چه می داند، گفت: هر روز در تمرینات روی نقاط ضعف کار می کنیم. الان چند هفته ای است که گل نزدیم اما عمده مشکل ما این است که به اندازه کافی بازیکن خوب و باتجربه نداریم. بازیکنان باتجربه در لیگ امسال بسیار تاثیرگذار بودند و نقش بزرگی را ایفا کردند. بازیکنان تیم ما خیلی جوان هستند و فکر می کنم در نیم فصل دوم راه بیفتند.

عبدی درباره اینکه افت برادران محمدی بعد از حضور در برنامه نود ادامه دارد، تصریح کرد: هنوز هم این 2 نفر جزو بهترین بازیکنان لیگ هستند اما باید بدانند که کار در لیگ برتر سخت است. آنها نیز بعد از برنامه نود مورد توجه تمام تیمها قرار گرفتند و کارشان برای راه بسیار سخت تر از گذشته است.

وی درباره آمار گلزنی هایش برابر پرسپولیس اضافه کرد: اگر اشتباه نکنم، 5 گل به پرسپولیس زدم که 3 تای آن در یک بازی بود و در واقع هت تریک کردم. البته در بازی جمعه برایم مهم نیست که حتما خودم گل بزنم چون بردن تیمم با گلزنی هر بازیکنی مرا خوشحال می کند. احترام خاصی برای پرسپولیس و هوادارانش قائل هستم و نمی خواهم برای آنها کری خوانی کنم.

کاپیتان راه آهن با اشاره به برگزاری بازی در ورزشگاه شهر قدس گفت: فکر می کنم این اتفاق به نفع ما باشد چون یکی از بهترین زمین های ایران را داریم. با اینکه تماشاگر نداریم اما ابعاد زمین و شرایط زمین قطعا به نفع ما خواهد بود.

وی در پایان درباره اینکه او هم می تواند مثل ابراهیم صادقی که در سایپا وفادارترین بازیکن شد، این رکورد را در راه آهن به جا بگذارد، بیان داشت: خودم امیدوارم این اتفاق بیفتد. الان 6 سال است که با راه آهن هستم و در سخت ترین شرایط در کنار این تیم بودم. البته گاهی اوقات به خودم می گویم کاش زودتر از اینها با راه آهن می آمدم. با این حال هدفم این است که در راه آهن بمانم و به عنوان یک بازیکن وفادار مطرح شوم.