به گزارش افکارخبر، مهدی طارمی هرگز حرفی درباره شکستن رکورد دایی به زبان نیاورده و فقط این را به عنوان یکی از اهدافش تعیین کرده. او که این روزها نقل قول های عجیبی از خود در رسانه ها می بیند، در تعامل کامل با علی دایی قرار دارد و همچنان حضور در پرسپولیس و سطح اول فوتبال ایران را مدیون شهریار می داند. طارمی خوب می داند که اگر علی دایی و انتخابش نبود، شاید به این زودی ها به ترکیب اصلی پرسپولیس و تیم ملی نمی رسید.

 

 البته در استعداد طارمی شکی نیست اما او با حضور در پرسپولیس درخشید و به سطح اول فوتبال ایران رسید. برخلاف خیلی از شایعه ها که این روزها در مورد دایی و طارمی شنیده می شود، باید گفت این دو ارتباط حسنه ای با هم دارند و با یکدیگر در تماس هستند.

 

 حتی بعد از نقل قولی که از طارمی در مورد شکستن رکورد دایی منتشر شد - البته طارمی هرگز این حرف را نزده – سرمربی صبا ابراز خوشحالی کرده که یک روز طارمی رکوردش را بشکند و حتی به مهاجم پرسپولیس روحیه هم داده است تا در بازیهای آینده موفق باشد. این نشان می دهد نه تنها دایی از طارمی ناراحت نیست بلکه او را درک می کند و می داند که مهاجم پرسپولیس هرگز درباره رکوردهای او حرفی نزده و اگر هم زده هیچ انتقادی به او وارد نیست.