به گزارش افکارخبر، آندره پانادیچ، دستیار اول برانکو ایوانکوویچ در گفتگویی با سایت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط اخیر این تیم صحبت کرد.

 

پانادیچ درباره پیروزی بر گسترش و شرایط این بازی گفت: با تمرینات خوبی که پیش از این داشتیم، شرایط خوبی داریم و کارها طبق برنامه پیش می‌رود. تمرین ریکاوری خوبی داشتیم و برای این تمرین نیز همه بچه‌ها آمدند. با توجه به حریفی که پیش رو داریم باید روی یکسری جزئیات تکنیکی و تاکتیکی کار کنیم که بخش مهمی از آن برای امروز چهارشنبه طراحی شده بود.

 

وی درباره تغییر استراتژی پرسپولیس در این بازی نسبت به دیدارها گذشته که تدافعی تر به میدان رفته بودند گفت: ما در نیمه دوم بازی با گسترش تحت تاثیر بازی حریفمان قرار گرفتیم در حالی که در نیمه اول آنها تحت تاثیر ما بودند و با یک گل جلو افتادیم. طبیعی است که حریف می‌خواست جبران کند و تیم گسترش تیم واقعا خوب و بسیار قوی بود که فشار بیاورند ولی در آن شرایط هم کنترل بازی را داشتیم و موقعیت خطرناک چندانی روی دروازه ما ایجاد نشد و دفاع به خوبی عمل کرد. در این مسابقه مهمترین مساله پیروزی و کسب سه امتیاز بود و شاید به خاطر همین مساله بچه‌ها خواستند بازی را اداره کنند.

 

وی ادامه داد: یک دلیلش این بود که حریف واقعا قوی و دونده ظاهر شد و به همین خاطر با سیستم بازی را عوض کردیم. ما سیستم خودمان را از حالت لوزی تغییر دادیم. ما برای اینکه بتوانیم بازی را حفظ کنیم دست به این تغییر زدیم و در نتیجه آن، به حریف موقعیت زیادی ندادیم. از سوی دیگر بعضی جوان‌های ما هم از تیم ملی المپیک آمده بودند و ساده نبود که در شرایط تیم و بازی قرار بگیرند ولی در نهایت ما به هدف خودمان یعنی سه امتیاز رسیدیم.

 

پانادیچ درباره استراتژی شان برای بازی های آینده نیز گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و قطعا دست از اهدافمان بر نمی‌داریم.

 

کمک مربی کروات پرسپولیس درباره شرایط هافبک های تیمش خصوصا احمدزاده و مسلمان نیز گفت: این دو و بویژه مسلمان در نیمه اول دوندگی زیادی داشتند، مسلمان پاس گل ما را هم داد. هر بازیکن حق دارد تمام توان خود را بگذارد و بعد ممکن است افت کند.

 

پانادیچ درباره فوتبال فیزیکی بازیکنان تیمش که منجر به دریافت کارت و محرومیت های آنها شده گفت: فوتبال بدون دوئل و درگیری‌هایش معنی ندارد. ما از بازیکنان می‌خواهیم محکم باشند و بویژه در خط حمله محکم بازی کنند. آنها باید اینگونه بازی کنند.

 

وی در مورد شرایط خط حمله این تیم و فرصت سوزی بازیکنان گفت: اگر مرتب از بازیکن بپرسیم چرا گل نمی‌زنید، روی اعصاب او فشار می‌آورد. آنها خودشان گلزنی خواهند کرد. ما به عنوان مربی باید به شکل متفاوت با دیگران عمل کنیم. روی این قضیه هم کار می‌کنیم. هم روی مسائل روحی و هم روی مسائل فنی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و مهاجمان تیم را باور داریم.

 

پانادیچ در پایان با تمجید از عملکرد مهدی طارمی او را سزاوار کسب عنوان برترین گلزن لیگ دانست: شک نکنید طارمی با استیل و مهارتی که دارد به صدر جدول گلزنان بر می‌گردد. او با کار پر کیفیتی که انجام خواهد داد تا آقای گلی پیش می‌رود ولی فراموش نکنیم که برای ما نکته مهم امتیازاتی است که باید کسب کنیم. طارمی ویژگی‌های خوبی دارد و در هر بازی برای خودش سه، چهار موقعیت ایجاد می‌کند که نباید نادیده گرفت ولی فکر می‌کنم برای طارمی هم مهمترین مساله این است که بهترین بازی‌ها را برای تیمش انجام دهد. او بیشتر به این مساله فکر می‌کند که برای تیم مفید باشد، نه اینکه آقای گل شود.