به گزارش افکارخبر، در دیدار دو تیم نفت تهران و استقلال در چارچوب مساباقت جام حذفی از سوی تماشاگران منتسب به تیم استقلال تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم مقابل رخ داد. طبق رأی کمیته انضباطی این تیم به 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم نفت تهران نیز به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جریمه نقدی برای تیم ملوان بندر انزلی

دیدار تیم‌های ملوان بندر انزلی و تراکتورسازی تبریز در هفته سیزدهم برگزار شد و تیم ملوان به دلیل تخلف تماشاگرانش مبنی بر فحاشی به تیم مقابل، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای نفت و پرسپولیس

در دیدار تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس که روز نهم آذرماه برگزار شد، هر کدام از تیم‌ها 5 بازیکن اخطاری در این بازی داشتند که از همین‌رو به پرداخت مبلغ 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

ابطال کارت قرمز بازیکن پرسپولیس

پس از درخواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر رسیدگی به کارت قرمز ایمان صادقی، دروازه‌بان تیم پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب‌آهن از سری رقابت‌های جام حذفی به دلیل اشتباه داوری، کمیته انضباطی پس از بررسی و ارسال پرونده به کمیته داوران و بحث و تبادل نظر اعلام کرد که کارت قرمز از سوی داور به بازیکن تیم پرسپولیس اشتباه بوده و به استناد بند 3 ماده 31 آئین‌نامه انضباطی از کارت قرمز ایمان صادقی رفع اثر و آن را باطل اعلام می‌کند.

به گزارش تسنیم، ایمان صادقی، دروازه‌بان تیم پرسپولیس در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل ذوب‌آهن اخراج شد و پرسپولیس نیز از دور مسابقات کنار رفت.