تهامی: تساوی با سپاهان به خاطر توطئه حریف بود

به گزارش افکارخبر، ابراهیم تهامی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: بازی خوبی را مشاهده خواهیم کرد تراکتورسازی امیر قلعه‌نویی که مربی باهوشی است را جذب کرده است. تیم ما مشکلاتی داشته و این مسئله هم ادامه دارد. بازیکنان‌مان تلاش می‌کنند و امروز هم با آنها صحبت کردم که حرمت خوزستان و پیراهن آبی را با بازی خود حفظ کنند تا انشاءالله 3 امتیاز را بگیریم. در بازی فردا همه بازیکنان هستند و مشکلی نداریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل شور و حال تیم شکل دیگری بود. در بازی سپاهان که تساوی شد فکر می‌کنم آنها خودشان بازی نکردند و توطئه کردند که تیم‌شان نتیجه نگیرد. اما در بازی با استقلال چون شور زیادی داشتیم و تازه به لیگ برتر آمده بودیم تیم عملکرد خوبی داشت.

مربی استقلال اهواز در ادامه تصریح کرد: یک منزل در کیانپارس گرفتیم و جایش بسیار خوب است. 20 دقیقه قبل با کارون یعقوبی هم صحبت کردم و قرار است به هتل برویم چرا که بازی فردا مهم است.

تهامی با اشاره به مشکلات تیم برای برگزاری تمرینات گفت: متاسفانه در این مدت تمرینات کمی داشتیم.به دلیل بارندگی و به دلیل مشکلات مالی هم نمی‌توانستیم کل تیم را جمع کنیم طی یکی دو روز گذشته با 10 -11 نفر تمرین کردیم. با بازیکنان صحبت کردم آنها احترام من را حفظ می‌کنند. به تیم گفتم حرمت استان، پیشکسوتان و استقلال اهواز را حفظ کنید و از جان مایه بگذارید. با تلاش بیشتر حرمت خود و تیم را حفظ کنید. استان خوزستان خیلی مورد علاقه من است. برای حرمت استان باید تلاش کنیم. بازیکنان به من قول دادند و باید دید فردا چه می‌شود.

وی افزود: دوست ندارم واقعیت را کتمان کنم بازیکنان از لحاظ روحی مشکل دارند اما امیدوارم آنها در  بازی فردا نمایش خوبی داشته باشند.

تهامی با ارائه درخواستی از مسئولان استان اظهار داشت: از مسئولان استان که همیشه زحمت کشیدند و افراد مثبتی هستند می‌خواهم  به تیم توجه کنند. از مسئولان استان و .... پا پیش بگذارند تا استقلال اهواز شرایط بهتری پیدا کند. تیمی که از لحاظ مالی مشکل داشته باشد نمی‌تواند به موفقیت برسد. این تیم مورد علاقه همه است. از مسئولان خواهش می‌کنم توجه خود را به تیم بالاتر ببرند. آنها از لحاظ مالی به ما کمک کنند و اگر این کار را هم نمی‌کنند حداقل در حد تهیه زمین، یا هتل یا پروازها به ما کمک کنند. انشاءالله مسئولان سیاسی استان هم پا پیش بگذارند البته از برخی از این مسئولان هم قول گرفتم که به ما کمک کنند. اگر استقلال اهواز موفق باشد جوان‌ها به جای حضور در کوچه و خیابان به ورزشگاه می‌آیند و باعث می‌شوند که تیم به موفقیت برسد.