11 مرد احتمالی صبا برابر استقلال

به گزارش افکارخبر، صبای قم که از ساعت 16:20 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران که فقط دو امتیاز از آن کمتر دارد خواهد رفت برای تداوم شکست‌ناپذیری‌اش در 10 هفته اخیر و پایان خوش در دور رفت لیگ پانزدهم کار راحتی برابر این تیم نخواهد داشت اما علی دایی سرمربی صبا امیدوار است با بازیکنانی که امسال در تیمش احیا شدند از استقلال امتیاز بگیرد.

 

حامد لک که در 14 هفته اخیر لیگ 6 کلین‌شیت هم داشته است امروز از دروازه صبا برابر آبی‌پوشان محافظت می‌کند.

 

فیلیپه ماچادو که یکی از مهره‌های کارآمد صبا در این فصل بوده به همراه امیرحسین صادقی که برابر تیم سابقش به میدان می‌رود دو مدافع میانی قمی‌ها خواهند بود. در سمت راست خط دفاعی مسعود حق‌جو که از هفته نهم تاکنون جای بیک‌زاده را گرفته است قرار می‌گیرد و دفاع چپ تیم دایی نیز محمدامین آرام‌طبع می‌باشد که عملکردش کمک زیادی به نتایج خوب صبا در هفته‌های اخیر داشته است.

 

فرشید باقری بعد از یک جلسه محرومیت دوباره به جمع نفرات تیمش بازگشته و هافبک دفاعی صبا برابر استقلال خواهد بود.

 

سخت‌ترین کار دایی در این فصل برای چیدن نفرات این هفته برابر استقلال است که هیچ محروم و مصدومی(غیر از فرید بهزادی کریمی) ندارد و می‌خواهد وینگر راستش را از بین قاسم دهنوی و هاشم بیک‌زاده انتخاب کند. دهنوی در این فصل جزء نفرات تاثیر گذار صبا بوده اما بیک‌زاده هفته سیزدهم با وجود اینکه مصدوم نبود به عنوان تعویضی در بازی با سیاه‌جامگان به میدان رفت و هفته گذشته نیز به دلیل نبود باقری و رفتن دهنوی به هافبک دفاعی، وینگر راست صبا شده بود. دایی که یک بار دهنوی را به بیک‌زاده ترجیح داده است احتمال دارد مقابل استقلال نیز این کار را تکرار کند اما از سوی دیگر بیک‌زاده با تیم سابقش بازی دارد و شاید انگیزه‌های او دایی را مجاب کند این بازیکن را جزء 11 مرد ابتدایی‌اش به میدان بفرستد.

 

جلال‌الدین علی‌محمدی بهترین گلزن صبا در لیگ پانزدهم وینگر چپ صبا در بازی امروز با استقلال تهران است و ابوالفضل ابراهیمی هافبک جلو زن قمی‌ها خواهد بود.

 

ترکیب کریم اسلامی و محمد قاضی در خط حمله هم که هفته‌ها است برای صبا جواب می‌دهد برابر تیم مظلومی نیز تکرار خواهد شد تا دایی همچنان از سیستم 2-4-4 لوزی که نتیجه گرفته در هفته پایانی نیم فصل اول هم استفاده کند.