دایی: استقلال با زیرکی گل زد

به گزارش افکارخبر، علی دایی در نشست خبری پس از دیدار تیمش با استقلال گفت: امروز، روز خوب ما نبود و روی یک موقعیتی که استقلال در نیمه اول به دست آورد و ما در حمله بودیم، گل خوردیم. بعد از این گل آنها یک ساعت 10 نفره بودند و ما نتوانستیم از این شرایط استقاده کنیم. دریغ از یک شوت که بازیکنان ما داخل چارچوب بزنند تا رحمتی واکنشی نشان دهد.

وی ادامه داد: تا پشت 18 قدم عالی بودیم اما نمی‌دانم بچه‌ها چرا نمی‌توانستند به دروازه استقلال حمله کنند. همه کار کردیم اما در خط جلو خیلی بد بودیم و نیروهای تهاجمی ما خوب کار نکردند. امروز ثابت شد به تیمی که صاحب توپ و میدان باشد، امتیاز نمی‌دهند. استقلال با زیرکی در ابتدای بازی گل زد و توانست بازی را هم اداره کند. ما بد بازی کردیم و بد بودیم.

سرمربی صبا اظهار داشت: اگر روز خوبمان بود می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم اما متاسفانه اصلا و ابدا خوب نبودیم. همه دیدند که ما تمام تعویض‌هایی هم که انجام دادیم برای این بود که از تمام داشته‌هایمان استفاده کنیم اما نشد. بازیکنان استقلال در یک فضای کوچک جمع شده بودند و امکان و فضا را به بازیکنان ما ندادند تا از فرصت‌ها استفاده کنند ضمن اینکه کسی هم در تیم ما نبود که از این فرصت‌ها استفاده کند.

دایی با تاکید بر این مسئله که خط حمله تیمش مقابل استقلال بسیار بد بوده و باید این نقیصه را برطرف کند در پاسخ به این سوال که آیا در نیم‌فصل تیم صبا را تقویت خواهد کرد یا خیر، گفت: سعی می‌کنیم تیم را در نیم‌فصل تقویت کنیم و به خاطر همین صحبت‌هایی را با مدیران و مالکان باشگاه خواهیم داشت تا بازیکنانی که به دردمان می‌خورند را به لیست‌مان اضافه کنیم.

وی درباره اینکه آیا عدم حضور فرید بهزادی کریمی در بازی با استقلال به ضرر صبا تمام شد یا خیر، گفت:  امروز روزی بود که بهزادی کریمی می‌توانست به ما کمک کند. سرعت و تکنیک او می‌توانست به کار ما بیاید اما متاسفانه نتوانستیم از او استفاده کنیم. انشاءالله با شروع نیم‌فصل دوم این بازیکن هم به لیست ما اضافه می‌شود.

سرمربی صبا در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات تیمش را با کریمی هماهنگ کرده بوده گفت: من نمی‌توانم این مسئله را بگویم فقط معتقدم کریمی می‌توانست به ما کمک کند اما در مجموع باز هم تاکید می‌کنم که بد بازی کردیم و تیم همیشگی صبا نبودیم. ما در هر بازی 4-5 موقعیت گل را ایجاد می‌کنیم اما در بازی امروز مقابل استقلال فکر نمی‌کنم که به سمت چارچوب ضربه‌ای زده باشیم.

دایی درباره اینکه در نیمه اول به داور بازی اعتراض داشت و گویا این اعتراض به دلیل کم گرفته شدن وقت‌های تلف شده بوده است، گفت: من به وقت‌های تلف شده اعتراض کردم و اکنون هم همین را می‌گویم. یک بازیکن استقلال اخراج شد و داور به خاطر این ماجرا یکی دو دقیقه هم با مهدی رحمتی کلنجار می‌رفت اما فقط یک دقیقه وقت اضافه گرفت که ما اعتقاد داشتیم وقت اضافه بیشتر بود و چیز خاصی هم وجود نداشت.

وی درباره بحث حضور بازیکنان جوان در صبا خاطرنشان کرد: امسال نتوانستیم بازیکن جوان بگیریم چون موقعیت به گونه‌ای نبود که بتوانیم این کار را انجام دهیم و تیم را به خوبی ببندیم، من امسال قصد مربیگری نداشتم و به همین دلیل نتوانستم نماینده‌هایم را به بازی تیم‌های لیگ دسته اول و دوم بفرستم تا به بحث جوانگرایی و جذب بازیکنان با استعداد بپردازیم. مطمئن باشید اگر از ابتدا تصمیم حضور در فوتبال داشته باشم سعی خواهم کرد از بازیکنان جوان استفاده کنم. امیدوارم همه مربیان کمک کنند تا نسل دیگری از بازیکنان را به فوتبال ایران معرفی کنیم.

دایی درباره داوری و اخراج بازیکن تیمش گفت: اخراج‌ها صحیح بود و داور نیز به درستی قضاوت کرد و اتفاق خاصی در زمین رخ نداد که بخواهم درباره آن صحبت کنم.