مهدی تارتار پس از شکست 2 بر صفر مقابل پرسپولیس در کنفرانس خبری اظهار داشت: پرسپولیس امروز خیلی بهتر از ما بازی کرد به نظرم خوش شانس بودیم که بیش از دو گل نخوردیم و زور ما به پرسپولیس نمی‌رسید اما این انتظار را داریم که اگر بازیکنان حریف دچار اشتباه و خطا می‌شوند داور خطا را درمحوطه جریمه اعلام کنند.

وی ادامه داد: در دقیقه یک بازی پنالتی روی بازیکن ما رقم خورد که نزدیک صحنه بودم. گل دوم پرسپولیس هم پیش از آن توپ به اوت رفته بود. انتظار داریم مقابل تیم بزرگ پرسپولیس عدالت رعایت شود. امیدوارم پرسپولیس در ادامه راه موفق شود و به قهرمانی برسد زیرا بهترین تیم لیگ است .امیدوارم با تقویت تیم در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشیم و بتوانیم خوب نتیجه بگیریم.

تارتار در مورد اینکه آیا بازیکنان تیم راه آهن سهل‌انگاری می‌کردند و تمرکز ندارند، گفت: با توجه به شرایط جوی زمین مسابقه از خیلی از زمین‌های دیگر بهتر بود. در بحث تمرکز بازیکنان باید بگویم هفته‌هاست گل نزده‌ایم و ساختار تهاجمی تیم ما دچار مشکل است و اصلی ترین دلیل هم این است که به محض تعطیلی لیگ میلاد و مهرداد محمدی به تیم امید می روند و امیدوارم در آینده به گونه‌ای عمل کنیم که مشکل گلزنی ما حل شود.