جلالی سه بازیکن برای نیم فصل می خواهد

اصغر حاجیلو  در مورد شکست یک بر صفر سایپا مقابل نفت، گفت: در بازی با نفت واقعاً بدشانسی آوردیم در طول این مسابقه کاملاً برتر از حریف بودیم و یکی از بازی‌های خوب سایپا را در این فصل شاهد بودیم. به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم. به هر حال نتیجه منصفانه می‌توانست حداقل مساوی باشد البته در این فصل ما به جز در یکی، دو بازی در برخی مسابقات بدشانسی آورده‌ایم. در بازی با تراکتورسازی ضعیف بودیم و باختیم اما مقابل نفت بد بازی نکردیم و حقمان باخت نبود.

وی در مورد رتبه ششمی سایپا در پایان نیم‌فصل اول گفت: اگر بدشانسی نیاورده بودیم می‌توانستیم اکنون در جمع سه تیم بالای جدول باشیم به هر حال لیگ امسال قابل پیش‌بینی نیست. شما ببینید تیمی مثل استقلال خوزستان با جوانانی که از لیگ‌های پایین‌تر جذب کرده و بازیکنان بی‌ادعا توانست قهرمان نیم‌فصل شود. پرسپولیس و ذوب آهن هم تغییرات خوبی داشتند مشخص نیست که در نیم‌فصل دوم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

سرپرست سایپا با انتقاد از وقفه‌های زیاد لیگ اظهار داشت: تعطیلات مکرر لیگ به خاطر تیم ملی و تیم امید لیگ را از هیجان می‌انداخت و مسابقات را از تکاپو خارج می‌کرد. باید بدانیم که هر چه تیم منظم‌تر برگزار شود بازیکنان بهتری در مسابقات ساخته می‌شوند و می‌توانند به تیم ملی راه پیدا کنند مگر مهدی ترابی، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی از کجا آمدند. همگی این بازیکنان از دل لیگ بیرون آمدند. تلاش مربیان باشگاهی است که این بازیکنان را برای تیم‌های ملی آماده می‌کند. باشگا‌‌ه‌ها بازیکن‌ساز هستند تاکنون سابقه نداشته که بازیکنی از تیم ملی به باشگاه‌ها بیایند.

وی ادامه داد: تعطیلات لیگ باعث می‌شود که مربیان مدام بخواهند تمرینات بدنسازی انجام بدهند مگر یک مربی چند بار می‌تواند در طول فصل بدنسازی کند. تیم‌های لیگ همگی جوان شدند سایپا، پرسپولیس، استقلال همگی از بازیکنان جوان استفاده می‌کنند و این جوانان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط برگزاری مسابقات بهتر شود و شاهد وقفه‌های کمتری باشیم.

حاجیلو در مورد اینکه ظاهراً به نکونام در جریان بازی در نفت بی‌احترامی شده است، گفت: فقط دیدم که یک نفر در پایان مسابقه به منصوریان توهین کرد و مأموران هم او را دستگیر کردند که منصوریان در نشست خبری گفت من او را بخشیده‌ام.

سرپرست سایپا در مورد لیست مازاد و مورد نیاز کادر فنی این تیم گفت: در رسانه‌ها صحبت‌های زیادی در این مورد می‌شود مثلاً می‌گویند برهانی و شهباززاده مدنظر سایپا هستند یا اینکه گفته شد وحید اسماعیل بیگی از جمله بازیکنان مازاد سایپا است که اصلاً این گونه نیست اسماعیل بیگی در بازی با نفت خیلی خوب بازی کرد. اعلام لیست مازاد اصلاً اخلاقی نیست و مجید جلالی بعد از هفته هفدهم در مورد بازیکنان مازاد و همچنین بازیکنان موردنظرش در سایپا تصمیم‌گیری می‌کند. فقط می‌دانم که مجید جلالی سه بازیکن برای تقویت تیم در خطوط هافبک، دفاع و فوروارد می‌خواهد.

حاجیلو در مورد بستری شدن منصور پورحیدری گفت: من بلافاصله بعد از بازی با نفت ساعت 11 شب به بیمارستان رفتم و جویای احوال او شدم. از شنیدن خبر بستری شدن پورحیدری در بیمارستان خیلی ناراحت شدم. منصورخان بزرگ استقلال است و امیدوارم او هر چه زودتر سلامت خود را بیابد و دوباره او را روی نیمکت استقلال ببینیم. من امروز هم برای عیادت از پورحیدری به بیمارستان خواهم رفت.