وی درباره اردوی تیم ملی در آلمان تصریح کرد: بازی با چند تیم در آلمان قطعی شده و در تلاش هستیم با تیم ملی آلمان هم یک بازی دوستانه داشته باشیم اما آنچه نهایی شده سه بازی مهم در لهستان است چرا که می‌خواهیم در بحرین بهترین نتیجه را بگیریم و در این بازی‌ها می‌خواهیم سطح تیم ملی هندبال ایران را ارتقا دهیم.

مهدوی در خصوص حضور لژیونرها در اردوی لهستان و آلمان گفت: بحث ویزای علیرضا موسوی هنوز حل نشده و اگر مشکل وی حل شود قطعا به تیم ملی در لهستان ملحق خواهد شد و اگر این اتفاق نیفتد در آلمان و نهایتاً در بحرین به جمع ملی‌پوشان اضافه خواهد شد.

رئیس فدراسیون هندبال افزود: مربی تشخیص داده در اردوی لهستان و آلمان چند بازیکن در تیم ملی نباشند که یکی دو نفر از این بازیکنان در قطر آماده نبودند. در مورد میلاد مسائلی مربی تیم ملی گفته تا حدودی بحث مسائل فنی و رفتاری بوده است. عرفان در نشست خبری همه چیز را توضیح خواهد داد اما شاید میلاد مسائلی در بحرین به تیم ملی ملحق شود اگر چه همه چیز به نظر سرمربی بستگی دارد. عرفان اسماعیلاجیچ چند بازیکن را آزمایش می‌کند و اگر خوب نبودند از میلاد مسائلی و تجارب خوب این بازیکن در تیم ملی استفاده خواهد کرد.

مهدوی در خصوص محمدرضا رجبی و جلال کیانی گفت: سرمربی تیم ملی فعلاً تصمیم ندارد از کیانی و رجبی در بحرین استفاده کند. اگر این بازیکنان خود را در لیگ به خوبی نشان دهند امیدواریم در اردوهای بعدی به تیم ملی اضافه شوند. من چندین بار با عرفان صحبت کردم، اگر مسائلی خودش را خوب نشان دهد احتمالاً در اردوی پیش از اعزام به بحرین به تیم ملی اضافه می‌شود.

وی افزود: در تیم ملی بازیکنانی که آماده باشند مطمئناً حضور خواهند داشت. می‌بینیم سجاد ندری دو ماه از تیم ملی دور بود اما دوباره به تیم ملی دعوت شد. امید سه کناری نیز دعوت شده و این نشان می‌دهد هر بازیکنی که آماده باشد به تیم ملی دعوت خواهد شد.

رئیس فدراسیون هندبال درباره هدف اصلی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به تسنیم گفت: هدف ما در این رقابت‌ها قهرمانی است، شنیده‌ایم که قطر با تیم خود در مسابقات انتخابی در این بازی‌ها شرکت نمی‌کند اگر چنین چیزی باشد ما باید صددرصد قهرمان شویم و توقع دیگری هم نداریم. مطمئنا تیم دوم قطر در حد تیم اولش نیست و اگر ما همان بازی که در مسابقات انتخابی المپیک برابر قطر داشتیم را تکرار کنیم، قهرمان می‌شویم.