علی پورکیانی در خصوص صدرنشینی تیم استقلال خوزستان در پایان نیم فصل لیگ پانزدهم گفت: تیم ما پتانسیل صدرنشینی در پایان نیم‌فصل را داشت و بازیکنان جوان ما بارها این موضوع را ثابت کرده بودند. تخصص ویسی پرورش بازیکنان جوان و معرفی کردن آنها به فوتبال ایران است.

وی در خصوص اظهار نظر ویسی مبنی بر اینکه از این پس باید به فکر کسب سهمیه هم باشیم، اظهار داشت: من بازی به بازی اوضاع را بررسی می‌کنم و به پتانسیل بالای بازیکنانمان اعتقاد دارم. از امروز فقط به بازی با سپاهان فکر می‌کنیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که اگر پیشنهادات مالی بالا برای جذب بازیکنان شما در نقل و انتقالات نیم فصل شود چه تصمیمی خواهید گرفت، تصریح کرد: مطمئن باشید حتی اگر پیشنهادات مالی بالا و خیره‌کننده‌ای هم برای جذب بازیکنان ما شود تا پایان این فصل با جدایی هیچ‌کدام از آنها موافقت نمی‌کنیم.

پورکیانی در پاسخ به این پرسش که آیا در نیم فصل اردوی تیم در خارج از کشور برگزار می‌شود، گفت: برنامه ما این است که در نیم فصل اردوی خود را در داخل کشور برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ویسی برای تقویت تیم درخواست جذب بازیکن یا بازیکنانی را به باشگاه داده، عنوان کرد: ویسی هنوز در این خصوص درخواستی از ما نداشته و هر بازیکنی را بخواهد باشگاه اقدام به جذب وی خواهد کرد.