بهمن خداکرم در مورد روند گسترش فولاد در نیم‌فصل اول لیگ برتر گفت: با توجه به جایگاهی که در ابتدای فصل مشخص کرده بودیم و این موضوع که بیشتر بازی‌های نیم‌فصل اول ما خارج از خانه بود، پیش‌بینی می‌کردیم در نیم‌فصل اول 20 امتیاز کسب کنیم و در نیم‌فصل دوم با توجه به اینکه بیشتر بازی‌هایمان داخل خانه است حداکثر 27 امتیاز هم در این نیم‌فصل به دست بیاوریم و در مجموع در پایان فصل جایگاه مناسبی داشته باشیم که در حال حاضر یک امتیاز از پیش‌بینی ابتدای فصلمان بهتر هم عمل کرده‌ایم.

وی ادامه داد: با این حال در یکی، دو بازی به خاطر بی‌‌دقتی و بی‌تجربگی‌هایی که صورت گرفت و همچنین در یکی، دو مسابقه دیگر به خاطر ناداوری‌ها، گسترش فولاد می‌توانست جایگاهی به مراتب بهتر از جایگاه فعلی داشته باشد چرا که در نیم‌فصل اول بازی‌های خوبی را انجام دادیم اما در هر صورت باید صبر کنیم تا مسابقات نیم‌فصل دوم آغاز شود.

خداکرم گفت: با توجه به توانایی‌های تیم امیدواری‌های زیادی به گسترش دارم. در هر صورت در تیم ما چیزی اتفاقی نیست و حتی یک سانتر بی‌هدف را هم شاهد نیستید و همه چیز تاکتیکی و از پیش‌تعیین شده است به همین دلیل در نیم‌فصل اول بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم.

مربی گسترش در مورد دیدار تیمش مقابل گفت: نیمه اول بد و عجول بودیم اما در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کرده و آرامش را به آنها تزریق کردیم و حتی به گل هم رسیدیم اما متأسفانه با توجه به اینکه انتظار داشتیم  بازیکنان باتجربه‌مان بازی را کنترل کنند اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت عدم تمرکز بازیکنان باعث تا گل مساوی را دریافت کنیم. گل خوردن در دقیقه 94 بسیار ناراحت‌کننده بود.

وی در مورد خداحافظی کمالوند و اینکه شنیده می‌شود او از چند تیم پیشنهاد دارد، گفت: اینکه کمالوند از تیم‌های مختلفی پیشنهاد دارد، درست است اما او به گسترش فولاد هم تعهد دارد. به مسائل مدیریتی کاری ندارم اما او از بازیکنان انتظار بیشتری دارد و به خاطر همین موضوع دلخور بود چون همه آن چیزی که لازم است را ما به بازیکنان انتقال می‌دهیم اما برخی اوقات تعلل در انجام برخی کارها و برخی اوقات نیز فراموش کردن آنچه که انتقال داده‌ایم، باعث می‌شود تا نتیجه لازم به دست نیاید.

خداکرم گفت: با توجه به نفراتی که داریم این انتظار وجود دارد و وقتی انتظارات برآورده نمی‌شود، این موضوع ناامیدی را در پی دارد. البته خداحافظی کمالوند قطعیت ندارد و مکتوب نیست و هیچ چیز تا الان اتفاق نیفتاده است البته این پیش‌بینی من است و شاید هم او روی حرفش بماند و تا آخر خط برود.

وی تأکید کرد: فصل گذشته کمالوند در شرایط سخت‌تر از این هم تیم را رها نکرد و نرفت چون به کادر فنی و بچه‌ها اعتقاد داشت الان که هم شرایط بهتر است و هم روند بهتری را داشتیم. در هر صورت نمی‌توان گفت که کمالوند می‌ماند یا می‌رود اما برداشت من این است که او مردی نیست که از یکسری شرایط هراسان باشد و تیم را به امید خدا رها کند و برود. شاید یکی، دو روز استراحت کند و دوباره به جمع گسترشی‌ها بازگردد.

خداکرم در مورد اینکه کمالوند گفته بود برخی بازیکنان کم‌کارای می‌کنند، اظهار داشت: به هیچ وجه کم‌کاری بازیکنان را قبول ندارم. شاید کسی توانایی‌اش بیشتر از یک حد ممکن نباشد اما نمی‌توان گفت که او کم‌کاری می‌کند. ما بچه‌های خوبی داریم و مطمئناً کسی هم نیست که موقعیت اجتماعی خود و تیمش را به خطر بیندازد که کم‌کاری کند. چرا باید یک بازیکن خودش را خراب و نابود کند؟ من این موضوع را نمی‌پذیرم تا اینکه خلافش ثابت شود.