حسین بادامکی در مورد تساوی یک بر یک مقابل سپاهان گفت: ما 2 باخت پشت سر هم آورده بودیم و وضعیت‌مان کمی خطرناک شده بود. مقابل تیم خوبی بازی داشتیم و سیستم بازی آنها هم با آمدن استیماچ تغییر کرده بود. بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند، خصوصا در نیمه دوم و نکته مهم این بود که هیچ وقت برای زدن گل مساوی ناامید نشدیم.

او در مورد اینکه آیا تساوی عادلانه بود تاکید کرد: ما می‌توانسیم 2 گل دیگر به سپاهان بزنیم و کفه ترازو به سمت پدیده سنگین‌تر بود. سپاهان هم موقعیت‌های خوبی داشت ولی ما می‌توانستیم برنده این بازی شویم.

بادامکی در خصوص جنجال آخر بازی و اینکه سپاهانی‌ها معتقد بودند برای آنها پنالتی نگرفتند اظهار داشت: آن صحنه پنالتی نبود و کمک‌داور هم جاگیری خوبی داشت.گلر ما در آن صحنه ابتدا توپ را زد و سپس با حسین پاپی برخورد کرد. این بازیکن به بازیکنان ما گفته بود که آن صحنه پنالتی نبود.

کاپیتان پدیده در مورد عملکرد این تیم در نیم‌فصل اول گفت: از لحاظ امتیازگیری عملکرد خوبی نداشتیم. از لحاظ فنی و تاکتیکی در اکثر بازی‌ها نمایش خوبی داشتیم و با این بازی شایسته این بودیم که امتیازهای بیشتری بگیریم. البته بدشانسی‌ها و مصدومیت بازیکنان خیلی به ما ضربه زد و امیدوارم در نیم فصل دوم امتیازهای بیشتری بگیریم.

بادامکی در مورد قهرمانی استقلال خوزستان در نیم فصل اول عنوان کرد: آنها تیم خوبی دارند و 14 هفته شکست نخوردند. تیمی که فقط 4 گل می‌خورد قطعا تیم خوبی است و استقلال خوزستان به حقش رسید. در نیم‌فصل دوم نتیجه گرفتن سخت می‌شود و نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه تیمی قهرمان خواهد شد. پرسپولیس تیم خوبی دارد و می‌تواند در لیگ امسال قهرمان شود.