مهرداد بایرامی درباره شرایط تیمش اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. برد خوبی در اهواز به دست آوردیم و روحیه بالایی داریم. خودمان را از امروز آماده دیدار با استقلال می کنیم و امیدوارم بتوانیم پیروز این مسابقه شویم.

وی درباره نارضایتی امیر قلعه نویی از شیوه بازی تیمش بیان داشت: امیرخان مربی است که همیشه دنبال بهترین ها است و من از کار کردن با او لذت می برم. امیدوارم به زودی به تیمی که مورد نظرش است نزدیک شویم و باعث خوشحالی او وهواداران شویم.

مهاجم تراکتورسازی با اشاره به اینکه یک نیم فصل توانسته گلی به ثمر برساند و انتقادهایی که از عملکردش می شود، تاکید کرد: باور کنید خیلی تحت فشار هستم اما دلایل گل نزدن من این نیست که من گل نزن هستم. اگر ناتوان بودم که اولین فصل حضورم در لیگ برتر نمی توانستم کاری از پیش ببرم. دلیل اصلی این مساله کم بازی کردن است. در زمان تونی اولیویرا من دقایق زیادی در ترکیب به میدان نمی رفتم. فقط در یکی دو بازی فیکس بودن و آن هم در نیمه دوم تعویض شدم. از سوی دیگر در سایر بازی ها هم از دقیقه 85 به بعد به میدان رفتم.

بایرامی ادامه داد: فکر می کنم این هجمه ای که علیه من ایجاد شده، واقعا حقم نیست. قبول دارم به عنوان یک مهاجم آمارم ضعیف بوده ولی نباید همه تقصیرات را گردن من انداخت. از امیر قلعه نویی تشکر می کنم که روزی که آمد به من روحیه داد. در بازی با استقلال اهواز هم از ابتدا به میدان رفتم و فکر نمی کنم عملکرد بدی هم داشتم. با این وجود باید تلاشم را بیشتر کنم. امیدوارم بازی مقابل استقلال استارت گلزنی های من باشد.

وی تاکید کرد: بازی دشواری با استقلال داریم. شرایط این بازی با مسابقه قبلی متفاوت است و نمی توان این بازی مقایسه کرد. تیم ما نیاز به برتری در حذفی مقابل استقلال دارد و امیدوارم به هدفی که داریم برسیم.

مهاجم تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که اگر بازی به ضربات پنالتی کشیده شود، اخباری می تواند رحمتی را شکست دهد، عنوان کرد: شک نکنید محمدرضا می تواند ما را برنده کند. البته باید تلاش کنیم که بازی به پنالتی نرود.