مربیان و مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران به قدری از عملکرد رفتار حرفه‌ای محسن بنگر رضایت دارند که تصمیم گرفته‌اند یک فصل دیگر قرارداد این بازیکن را تمدید کنند.

در روزگاری که بازیکنان جوان‌تر اشباع شده و انگیزه‌ای برای تمرین کردن ندارند، محسن بنگر هر روز یک ساعت زودتر از سایرین سر تمرین حاضر می‌شود و دیرتر از همه هم تمرین را ترک می‌کند.

این در حالی است که معمولاً وقتی بازیکنی پا به سن می‌گذارد، انگیزه و شادابی لازم را ندارد و سعی می‌کند از تمرینات فراری باشد. در چنین شرایطی این مدافع جوان به خوبی و همان‌طور که در مصاحبه خود با خبرورزشی عنوان کرد، زندگی‌اش فوتبال است.

او می‌داند درآمدش از فوتبال است و سعی می‌کند با تمرینات اضافی و زندگی حرفه‌ای، دوران بازی خود را تمدید کند.

برانکو هم به شدت از بنگر راضی است و معتقد است حضور این بازیکن در ترکیب پرسپولیس می‌تواند از لحاظ روحی - روانی به سایر بازیکنان جوان کمک کند و حتی به تازگی از او خواسته است تا پشت ضربه پنالتی هم بایستد.

تمدید قرارداد محسن بنگر چیز غریبی هم نیست. لوکا تونی با 38 سال سن، دو سال بزرگتر از مدافع پرسپولیس است که در ورونا توپ می‌زند. دی‌ناتاله و فرانچسکو توتی با 40 سال سن در لیگ ایتالیا و تیم‌های آاس‌رم و اودینزه توپ می‌زنند.

میروسلاو کلوزه 37 ساله هم چنین شرایطی در لاتزیو دارد و بر همین اساس محسن بنگر هم می‌تواند با همین توانایی در پرسپولیس و لیگ برتر توپ بزند. فراموش نکنید در همین فوتبال خودمان هم رضا عنایتی با 39 سال سن، سرحال‌تر از بسیاری از جوان‌ها توپ می‌زند.

این خبر را شنیدیم و دل‌مان نیامد آن را ننویسیم، به امید آنکه جوان‌های فوتبال ایران به خود بیایند و بدانند راز تداوم فوتبال، زندگی حرفه‌ای است.