مهدی شیری رمز موفقیت نفت تهران مقابل سایپا را استفاده خوب از موقعیت‌ها در جنگ لحظه‌ها می‌داند. وی که سایپا را هم صاحب چندین موقعیت در این بازی می‌دانست از کسب 6 امتیاز طلایی در دو بازی اخیر بسیار خوشحال است.

 

شیری که این روزها شایعه مذاکره مدیر برنامه‌هایش با پرسپولیس شنیده می‌شود نسبت به این مساله ابراز بی‌اطلاعی کرده و از تمرکز کاملش روی موفقیت نفت گفت.

 

اظهارات شیری را در ادامه می خوانید:

 

* بعد از فولاد به یک برد خوب دیگر این‌بار مقابل سایپا دست پیدا کردید؟

- واقعا باید شکرگزار خدا باشیم که توانستیم در این دو هفته 6 امتیاز طلایی را به دست بیاوریم. ما واقعا به پیروزی مقابل سایپا احتیاج داشتیم تا بتوانیم با خیال راحت برای انجام بازی عقب‌افتاده خودمان مقابل استقلال اهواز آماده شویم. امیدوارم در این بازی هم به پیروزی برسیم و روند خوب‌مان را همچنان تداوم ببخشیم.

 

* اما مجید جلالی، سرمربی سایپا می‌گوید برد شما بر خلاف جریان بازی به دست آمده و تیمش مستحق این پیروزی بوده است؟

- یک طرفه نمی‌توان قضاوت کرد چون واقعا سایپا تیم خوبی است و فوتبال زیبایی ارایه می‌دهد. آنها حتی چندین موقعیت خوب گلزنی هم داشتند که نتوانستند از آن بهره ببرند. با این حال ما با تیزهوشی توانستیم در جنگ لحظه‌ها یکی از موقعیت‌های خوب خودمان را که در این بازی داشتیم به گل تبدیل کنیم و بعد با مدیریت مناسب بازی به این پیروزی دلچسب دست پیدا کنیم.

 

* بعد از کشمکش مدیریت باشگاه با منصوریان برسر نتایج بازی نفت و مسایل مالی به نظر می‌رسد به خوبی با کسب دو پیروزی توانستید جواب گلایه آن‌ها را بدهید؟

- به هر حال شرایط سخت بود اما ما همانطور که گفتم به سه امتیاز این بازی احتیاج داشتیم و خیلی خوب توانستیم به آن برسیم. این برد توانست نفت را از نظر شخصیتی در سطح بالاتری قرار دهد تا به بازگشت به روزهای خوب گذشته امیدوارتر از قبل شود. به هر حال در این چارچوب امیدوارم باشگاه هم یک تعامل خوب داشته باشد و با انجام تعهدات خودش تیم را در کسب نتایج خوب در ادامه تنها نگذارد.

 

* یعنی در مورد مسایل مالی و پرداخت آنها اتفاقی افتاده است؟

- هنوز که اتفاق خاصی نیفتاده اما یکسری قول و وعده دادند که امیدوارم عملی شود.

 

* بازی با استقلال اهواز هم به نظر بازی آسانی برای شما خواهد بود چون تقریبا به همه تیم‌ها نتیجه را واگذار کرده است؟

- به نظر من بازی با تیمی مثل استقلال اهواز سخت‌تر از بازی با استقلال و پرسپولیس است چون آنها چیزی برای از دست دادن ندارند. شک نکنید کار سختی مقابل این تیم در خانه داریم و باید با تمام توان به کسب سه امتیاز این بازی فکر کنیم.

 

* وضعیت لشکر مصدومان نفت به کجا رسید؟

- سیدجلال حسینی، عباس بوعذار، علی عزتی، سانتوس، پیام صادقیان و چند بازیکن مصدوم دیگر داریم که این‌ها بعید می‌دانم به چند بازی ما تا شروع تعطیلات نیم فصل برسند و واقعا شرایط سختی داریم.

 

* به نظرت با این همه مصدوم می‌توانید مقابل تراکتور و صبا نتیجه لازم را بگیرید؟

- درست است که این بازیکنان از ستون‌های نفت به شمار می‌آیند اما خدا را شکر نفت تیمی نشان داده که همه بازیکنانش می‌توانند به راحتی جای اصلی‌ها را پر کنند و از کیفیت خوبی برخوردارند. کار سخت است اما تلاش می‌کنیم که به نتیجه دلخواه در این دو بازی برسیم. با این همه فعلا تمام تمرکزمان روی بازی با استقلال اهواز است تا بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم و بعد به این دو بازی فکر می‌کنیم.

 

* در چند روز اخیر رفتن مدیر برنامه‌هایت به باشگاه پرسپولیس حسابی خبرساز شده بود. ماجرا چه بود؟

- مدیر برنامه‌های من دوستی دیرینه‌ای با آقای برانکو و آقای پانادیچ داشت. او قبل از بازگشتش به آلمان می‌خواست با دوستان خودش دیداری داشته باشد و به همین خاطر به تمرین پرسپولیس رفت. در این چند روز دوستان رسانه‌ای شما بارها این مساله را از من پرسیده بودند اما من همین جوابی را دادم که الان می‌خواهم به شما بگویم. به آنها گفتم به خاطر درگیری و فشرده بودن مسابقات هنوز نتوانستم با ایشان صحبت کنم و از چند و چون دیدارش با برانکو سوال کنم. حالا اگر صحبتی هم شده باشد در حال حاضر چیزی نمی‌دانم و باید بعد از صحبت با ایشان مطلع شوم که آیا در مورد من و رفتنم به باشگاه پرسپولیس صحبتی شده است یا خیر؟