در این میان یک نکته عجیب باعث شده تا میزان توجه به این تیم جنوبی افزایش پیدا کند؛ عدم استفاده از حتی یک بازیکن اسم و رسم‌دار. عبدالله ویسی با جوانانی نظیر حسن بیت‌سعید (بهترین گلزن کنونی این تیم) توانست فعل خواستن را به خوبی صرف کند و حالا اعتماد به‌نفس همین نفرات کم‌تجربه به‌حدی رسیده که حرف از جام گرفتن می‌زنند.

حسن بیت‌سعید گفت‌وگوی خود  را اینگونه آغاز می‌کند: «این روزها همه خوزستان خوشحالند؛ ما واقعا کار بزرگی کردیم و حتی باعث شدیم مردم ناکامی‌های فولاد و استقلال‌اهواز را از یاد ببرند. همین برایمان کافی است ولی نباید اشباع شویم. حالا که فهمیده‌ایم، می‌توانیم از پس هر تیمی برآییم، ‌باید تا روز آخر لیگ همین‌طور ادامه دهیم. کارمان آسان نیست اما بی‌تردید از حالا به بعد هدفی جز قهرمان‌شدن در لیگ‌برتر نداریم.»

عزت و ذلت دست‌خداست

او در ادامه به تمجید از عبدالله ویسی می‌پردازد: «ما بازیکنان استقلال‌خوزستان به ویسی مدیون هستیم. شاید اگر او نبود، هرگز فرصت بازی در لیگ‌برتر را به‌دست نمی‌آوردیم. در این شرایط خوشحالم که جواب اعتمادش را به‌خوبی دادیم. به نظرم باید مجسمه ویسی را وسط شهر اهواز نصب کنند. این اتفاق درشرایطی رخ داد که یک مربی خارجی با کلی ادعای اول فصل به یکی مثل من که برای صعود تیمم (فولادنوین) به لیگ‌برتر زحمت کشیده بودم، حتی اجازه نداد تمرین کنم و خیلی راحت عذرم را خواست. باور کنید عزت و ذلت دست خداست، هرچند که من واقعا برای اسکوچیچ آه نکشیدم.»

از آقای‌گلی طارمی هم خوشحال می‌شوم

آقای‌گل دوم لیگ‌برتر درباره شانس خود برای کسب این عنوان هم سخن گفت: «هنوز زمان زیادی تا پایان فصل مانده است اما به آقای گلی هم فکر می‌کنم. قطعا تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم اول به تیمم کمک کنم و بعد اگر خدا خواست عنوان آقای‌گلی را به‌دست آوردم. هرچند که یک رقیب سرسخت مثل مهدی طارمی دارم. البته اگر مهدی هم آقای گل شود، خوشحال می‌شوم چون او هم مثل من جنوبی و بی‌ادعاست»