ایمان عالمی در گفت و گو با خبرنگار کاپ، درباره شرایط تیمش در آستانه دیدار با استقلال اظهار داشت: خداراشکر همه چیز رو به راه است، بازیکنان باانگیزه تمرین می کنند و آماده دیدار با حذفی می شویم.

وی ادامه داد: در بازی های حذفی هیچ تیمی حق اشتباه ندارد چون باید یک برنده از آن خارج شود. استقلال تیم فوق العاده خوبی است. این تیم یکی از بهترین تیم های ایران است و با برنامه و سیستم مشخص بازی می کند. با این وجود ما هم تراکتورسازی هستیم و باید از شرایط میزبانی خود استفاده کنیم. بازیکنان جوان و آینده داری داریم که خوشبختانه شرایط روحی تیم هم در این دو هفته بالا رفته و آماده انجام یک بازی خوب هستیم.

مربی تراکتورسازی درباره انگیزه بالای کادرفنی تیمش مقابل استقلال عنوان کرد: نمی توان گفت ما مربیان سابق استقلال انگیزه ویژه ای داریم. به هر حال فوتبال حرفه ای است و ما امسال در تراکتورسازی حضور داریم. برای ما همه بازی ها یکسان است و تفاوتی ندارد. در بازی سه شنبه هم برای بردن به میدان می رویم تا تیم مان موفق باشد. تاکید می کنم حساسیت این بازی هم برای ما مثل سایر دیدارها است.

عالمی با اشاره به اتفاقاتی که در روزهای گذشته برای بختیار رحمانی رخ داده، تاکید کرد: بختیار رحمانی با انگیزه و سرحال و قبراق تمرین می کند. اتفاقاتی در فضای مجازی رخ می دهد، نباید زیاد مورد توجه قرار گیرد. بختیار بازیکن تراکتورسازی است و قطعا بهترین بازی هایش را انجام می دهد. او انگیزه زیادی هم برای دیدار با استقلال دارد و انشاءالله یکی از بهترین بازی هایش را انجام می دهد.

وی در پایان افزود: امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند تا بتوانیم یک پیروزی خوب را جشن بگیریم.