پاس من شبیه شماره 8 ماندگار پرسپولیس بود

شنیدن تازه‌ترین صحبت‌های احمد نوراللهی یک روز پس از بازی با راه‌آهن یزدان خالی از لطف نیست.

 

این برد خیلی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و شما در جمع بالانشینان جدول باقی ماندید.

بله، خوشبختانه توانستیم برنده از زمین خارج شویم و به روند صعودی‌مان ادامه دهیم. البته کری با بعضی‌ها را هم بردیم که این از لحاظ شخصی برایم خیلی مهم بود (می‌خندد!)

منظورت کری با بازیکنان راه‌آهن یزدان است؟

(دوباره می‌خندد) نه، قائم‌مقام باشگاه راه‌آهن یزدان دکتر ابراهیمی که دوست صمیمی ماست، هنگام گرم کردن کنار دکتر حقیقت پزشک تیم ما ایستاده بود و داشت آب می‌نوشید. بعد بطری را به من داد و گفت تو که در تمام عمرت گل نزدی، حالا بیا و این بطری آب را بخور بلکه گل بزنی یا پاس گل بدهی. به شوخی گفتم نکند سیانور ریختی داخل آب و می‌خواهی چیزخورمان کنی و ... خلاصه کلی خندیدیم و شوخی کردیم.

البته پاس گل زیبایی هم دادی؟

بله، اتفاقاً وقتی از دکتر ابراهیمی پرسیدم این چی بود به من دادی، به شوخی گفت اگر می‌خواستم چیزی توی آب بریزم به ستاره تیم‌تان مهدی طارمی می‌دادم نه تو! همان لحظه تصمیم گرفتم یک کاری انجام بدهم. البته همه این حرف‌ها مزاح بود. بعد از پایان مسابقه به اتفاق هم از ورزشگاه خارج شدیم و همه با هم دوست هستیم.

جواب سؤال ما را ندادی.

از شوخی گذشته، گل دوم ما خیلی زیبا شد. اصلاً باورم نمی‌شود من و مهدی این‌طور هماهنگ کار کرده باشیم. یکی هم در رختکن به من گفت پاسی که دادی، شبیه پاس ناصر محمدخانی به امامی‌فر در بازی پیشکسوتان پرسپولیس و پیشکسوتان آث‌میلان بود.

خب هر دو تای شما هم شماره 8 هستید؟

ناصرخان شماره 8 ماندگار پرسپولیس بود. هیچ ‌وقت خودم را با او و دیگر بازیکنان شماره 8 بزرگ و سابق پرسپولیس مقایسه نمی‌کنم.

تیم حریف را چطور دیدی؟‌

راه‌آهن یزدان تیم خوب، جوان و دونده‌ای بود. البته ما خیلی بهتر کار کردیم و به حق‌مان رسیدیم. شاید هم می‌توانستیم یکی، دو گل دیگر هم بزنیم اما به هر حال برد شیرینی بود.

میزبانی ورزشگاه شهدای شهرقدس راضی‌کننده بود؟

عالی. اصلاً فکرش را نمی‌کردم زمین چمن و امکانات به این خوبی در شهر قدس باشد. ورزشگاه خوبی بود. چمن ایده‌آلی داشت و خلاصه همه چیز خوب بود.

راستی از تیم امید چه خبر؟

چند روزی را باید همراه تیم امید به اردو برویم. برای این تیم زحمات زیادی کشیده شده که امیدوارم به ثمر بنشیند.

بی‌تعارف چند درصد شانس برای صعود به المپیک ریو برای تیم امید متصور هستی؟

من یکی که خیلی امیدوارم. تیم خوبی داریم و کادر فنی و مدیریتی هم دارند زحمات خود را می‌کشند. ان‌شاءا... بعد از سال‌ها این اتفاق بیفتد و فوتبال ایران المپیکی شود.