مجیدی:بغض مظلومی ترکید

* فکر می کردی سرپرست استقلال بشوی؟

من پیش از آنکه به این سوال شما پاسخ دهم باید بگویم سرپرست استقلال منصورخان پورحیدری است. مردی که شناسنامه و تاریخ زنده باشگاه استقلال است. مردی که شایسته و سزاوار تمام القاب است. واقعا در تاریخ باشگاه استقلال منصورخان پورحیدری چهره ای ویژه محسوب می شود وقتی به پیراهن های استقلال نگاه می کنیم دو ستاره بر روی آن حک شده است. ستاره هایی که برای پورحیدری است. شما چه کسی را می توانید پیدا کنید که در مقام بازیگری و مربیگری قهرمان آسیا شده است. من به ایشان ارادت خاصی دارم و باید بگویم عاشق ایشان هستم. واقعا نمی توانم جای این مرد بزرگ بنشینم. برای همین تصمیم گرفته ام تا زمانی که ایشان برگردد من عکس ایشان را در دست گرفته و نه جای پورحیدری بلکه در وسط نیمکت ایستاده بازی های استقلال را تماشا کنم. 

* وظایف سرپرستی سخت نیست؟

قطعا همینطور است. من به پست سرپرستی علاقه داشتم ولی هیچوقت نمی توانم جای منصورخان را بگیرم ولی سعی و توانم را می کنم کارهای سرپرستی را انجام دهم. در همین چند ماه اخیر به منصورخان کمک می کردم و احساس می کنم از پس کار برآیم ولی هیچکس پورحیدری نخواهد شد.

* در بازی با صبا 90 دقیقه ایستاده بازی ها را تماشا  کردی.

من همیشه به احترام منصورخان می ایستم و بازی ها را ایستاده تماشا می کنم. آنجا آن صندلی متعلق به منصورخان است و خواهد ماند. یک مساله وجود دارد و آن در مورد خودم است. روزی که منصور پورحیدری در بیمارستان بستری شد من به همراه آقای مظلومی اولین نفرهایی بودیم که بالای سرشان رفتیم. شاید جالب باشد بدانید وقتی به بیمارستان رسیدیم و می خواستیم وارد اتاق پورحیدری شویم مظلومی بغضش ترکید او نمی توانست حتی یک قدم بردارد. این دو سال های سال است که دوست و رفیق و همکار هم هستند. آن لحظه من فهمیدم دنیا ارزش چیزی را ندارد. 

* در بازی با صبا چند اعتراض به داوری داشتی، این اعتراض ها ادامه خواهد داشت؟

نه اصلا. اعتراضی نبود. اتفاقا داور بازی به من گفت همکاری لازم را انجام می دهیم وقتی محسن برزای از داور کارت قرمز گرفت سریع دویدم و برزای را برای بیرون آمدن از زمین آرام کردم به داور گفتم این تصمیمی است که شما گرفته اید و به بازیکن ما کارت نشان داده اید باید به تصمیم شما احترام بگذاریم. داوران مثل ما هستند چطور بازیکن ما دچار اشتباه می شود گاهی اوقات هم داور اشتباه می کند پس نباید خرده گرفت. همه باید دست به دست هم بدهند تا داوری درست شود. من اعلام می کنم داوران هر تصمیمی را که برای استقلال بگیرند احترام می گذاریم و هیچکس اعتراضی نمی کند. شاید این حرف ها را الان می زنم، می گویم ممکن است وقتی داور به ضرر استقلال سوت زد حرف هایش را عوض کند. اما نه مطمئن باشید که اگر این اتفاق هم بیفتد و به ضرر استقلال هم قضاوت کنند هیچگونه اعتراضی صورت نخواهد گرفت.

* یک مصاف دشوار را با تراکتور پیش رو دارید، نظرت درباره مسابقه چیست؟

این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد، برای رسیدن به فینال باید تراکتور را شکست دهیم. این روزها همه انگیزه های فراوانی دارند و می خواهند با پیروزی مقابل تراکتور آن را به منصورخان هدیه کنیم. من همین الان به هواداران عزیز استقلال مژده پیروزی می دهم. آنها می توانند از همین حالا به خوشحالی شکست تراکتورسازی پرداخته و به شادی بپردازند. این بازی را به امید خدا تدابیر کادر فنی، تلاش بازیکنان و دعای هواداران می بریم. 

* به نظر می رسد با پرویز مظلومی نیز رابطه بسیار خوبی داری؟

پرویز خان مظلومی چهره ای محبوب و باوقار محسوب می شوند. او قلبی پاک، ساده دارد. با جرات می توانم بگویم بسیاری از موافقت هایی که استقلال در این فصل به دست آورده است به واسطه همین مسایل بوده است. مظلومی یک استقلالی متعصب است و برای پیروزی و سربلندی آبی پوشان تمام تلاشش را به کار بسته است. من از او ممنون هستم که به بنده اعتماد کرده و من را برای پست سرپرستی در نظر گرفته است این برای من دنیایی ارزش دارد و به طور حتم تا پایان عمر آن را فراموش نمی کنم.

*صدر جدول از دست استقلال پرید، آن را پس می گیرید؟

صدر جدول دوباره به استقلال می رسد. همین اتفاقات است که باعث می شود فوتبال زیبا و جذاب تر شود. استقلال فقط و فقط 2 امتیاز از صدر جدول فاصله داشته و قطعا به جایگاه اصلی اش باز خواهد گشت.