نخبه ای با قهرمانی‌های پاک در استقلال

آندرانیک تیموریان به اتفاقی که برای منصور پورحیدری رخ داده است اشاره کرد و گفت: ابتدا باید از همه پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌هایی که به عیادت مرد بزرگ فوتبال ایران و استقلال آمدند تشکر کنم. آنها جور ما را هم کشیدند. به همین دلیل صمیمانه دست آنها را می فشارم.

فوتبال ایران به پورحیدری بدهکار ست

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: فوتبال ایران به پورحیدری بدهکار است، همین استقلال  آن روزها که هیچ نداشت، این مرد زندگی‌اش را هزینه کرد تا استقلال زنده بماند و حالا این استقلال که به نوعی جزو اسکلت فوتبال ایران است ماحصل زحمات و از خود گذشتگی های پورحیدری است.

در ایران هم بودم دیدن پورحیدری برایم سخت بود

وی در ادامه افزود: متاسفم که اکنون در ایران نیستم، من درگیر مسابقات قطر هستم. وقتی شنیدم که منصورخان بیمار شده‌اند، بسیار ناراحت شدم هر چند اگر در ایران هم بودم برایم سخت بود که ایشان را روی تخت بیمارستان ببینم. امیدوارم وی خیلی سریع به آغوش خانواده بازگردد.

نخبه ای با قهرمانی‌های پاک در استقلال

آندرانیک تیموریان در مورد شخصیت و توانایی‌های منصور پورحیدری  گفت: پورحیدری یک نخبه است، مرد بزرگ و دوست داشتنی است که بسیار هم بی غل و غش است، بی‌ریا و ساده و پاک. قهرمانی‌هایش با استقلال همگی پاک بوده‌اند و حرف و حدیثی پشت‌شان وجود ندارد. او جنتلمن و باهوش است و پرافتخارترین مربی بین المللی ایران. وی هم با تیم ملی و هم دوبار با استقلال قهرمان آسیا شده و نایب قهرمانی و سومی آسیا را هم با استقلال تجربه کرده است.

پورحیدری هرگز فخر نمی فروشد

تیموریان در ادامه تاکید کرد: هرکس این افتخارها را به دست می‌آورد مغرور می‌شد و خودش را بالا می‌گرفت ولی پورحیدری طوری رفتار می کند که انگار هیچ کاری برای استقلال و فوتبال ایران انجام نداده است و هرگز فخر نمی‌فروشد. شاید به همین دلایل هم هست که هم پرسپولیسی‌ها و هم استقلالی‌ها دوستش دارند.

به همه احترام می گذارد

بازیکن سابق استقلال  در ادامه پیرامون اخلاق سرپرست فعلی تیم استقلال گفت: در تمام مدتی که تا کنون با ایشان کار کرده‌ام یک کلام حرف بد ،نادرست و غیر طبیعی از ایشان نشنیده ام. او همیشه با وقار و حساب شده حرکت می‌کند و به همه از بزرگ تا کوچک احترام می‌گذارد.

اخلاقی شبیه به حجازی دارد

آندرانیک تیموریان تاکید کرد: منصور پورحیدری هرگز دنبال سکوها نیست و البته همزمان به هواداران احترام هم می‌گذارد. شخصیتی شبیه به حجازی دارد  و صاف و صادق است.

امیدوارم سریعتر به استقلال برگردد

بازیکن ام الصلال در پایان گفت: من برای ایشان آرزوی سلامتی دارم و تاکید می‌کنم که خاطرات بسیار خوبی با ایشان دارم، امیدوارم سریع به استقلال برگردد و دوباره ایشان را روی نیمکت ببینم. برای دیدن این صحنه لحظه شماری می‌کنم.