جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره صحبت‌های سعید عباسی مبنی بر اینکه مطالبات اشپیتیم آرفی از تراکتورسازی مربوط به دوران مدیریت جعفر جعفری بوده است، اظهار کرد: متاسفانه آقای عباسی خودش دوست دارد برای تراکتورسازی حاشیه‌سازی کند آنهم درست در آستانه حساس‌ترین و سخت‌ترین بازی این فصل تراکتورسازی.

 

وی افزود: من همیشه گفته‌ام که عباسی زبان فوتبال را درک نمی‌کند و در مقطع حساس فعلی که باید به خاطر بازی با استقلال سکوت کند، حرفهایی را می‌زند؛ در حالی که اصلا برای حرف‌هایش سند ندارد.

 

مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: اشپیتیم آرفی زمان ما ۱۵۰ میلیون تومان از تراکتورسازی بدهکار شد. در دوره مدیریت جمشید نظمی با این بازیکن توافق شد که پولش را پرداخت کنند ولی همین آقای عباسی که آن زمان معاون مالی و اقتصادی باشگاه بود، از پرداخت پول آرفی خودداری کرد. یکی از دلایلی هم که باعث استعفای نظمی شد، همین بود چرا که وی احساس می‌کرد شخصیتش مقابل معاون خودش خرد می‌شود.

جعفری ادامه داد: ما دو چک ۷۵ میلیون تومانی به آرفی دادیم. حتی به فدراسیون فوتبال نامه زدیم تا آرفی مطالباتش را از محل درآمدهای باشگاه ما بگیرد که نشد. در نهایت او حتی حاضر شد به جای ۱۵۰ میلیون تومان، ۱۱۰ میلیون تومان بگیرد که آقای عباسی آن زمان این پول را پرداخت نکرد.  حالا وقتی تیم در آستانه کسر ۶ امتیاز قرار گرفته، آقایان مجبور شدند ۱۵۰ میلیون تومان به آرفی بدهند و به همین راحتی ۴۰ میلیون تومان دیگر به باشگاه ضرر زدند.

مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتورسازی در پایان گفت: من قصد صحبت نداشتم. تراکتورسازی را دوست داریم و نمی‌خواهیم این تیم وارد حاشیه شود ولی عباسی مرا وادار کرد تا حرف بزنم. ما اسناد و مدارکی داریم که اگر منتشر کنم، مشخص می‌شود چه اتفاقاتی در باشگاه رخ داده است. این اسناد را به موقع منتشر خواهم کرد.