دومین جلسه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در مجموعه درفشی فر پیگیری شد که محسن بنگر در تمرین امروز در پست جدیدی به میدان رفت. حاشیه های این تمرین را در زیر می خوانیم:

* این تمرین در شرایطی برگزار شد که برانکو ایوانکوویچ و مصطفی قنبرپور به دلیل برگزاری جلسه با علی اکبر طاهری در تمرین امروز حضور نداشتند و پرسپولیسی ها زیر نظر ایگور پانادایچ و کریم باقری تمرین کردند.

* اکثر زمان این جلسه تمرینی به مرور کارهای بدنسازی اختصاص یافت و پرسپولیسی ها حدود یک ساعت به دویدن های سرعتی و استقامتی پرداختند و سپس به فوتبال درون تیمی مشغول شدند.

* مانند تمرین صبح به غیر از ملی پوشان تیم المپیک فرشاد احمدزاده و لوکا ماریچ غایب بودند. احمد نوراللهی هم با وجود حضور در مجموعه هم تمرین نکرد.

* آندره پانادیچ که قضاوت این مسابقه درون تیمی را به عنوان داور برعهده داشت، بارها از سوی سرخپوشان مورد اعتراض قرار گرفت و پرسپولیسی ها به قضاوت این مربی اعتراض داشتند.

* نکته جالب فوتبال درون تیمی حضور محسن بنگر در خط حمله یک تیم بود. این مدافع که امشب تولد ۳۶ سالگی اوست در نقش مهاجم هم بهتر از سایر نفرات ظاهر شد و یکی دو بار برای تیمش گلزنی کرد.