فقط قهرمانی پرسپولیس

علی‌اکبر طاهری در خصوص جلسه روز گذشته‌اش با برانکو ایوانکوویچ و همچنین مسائل جاری باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

در خصوص جلسه روز گذشته خود با برانکو صحبت کنید و اینکه چه مسائلی رد و بدل شد.

در این جلسه در خصوص هماهنگی‌های اردوی دبی و مسائلی که برای نیم فصل دوم لیگ برتر مدنظر طرفین بود صحبت کردیم و قرار است این جلسات ما ادامه داشته باشد.

برانکو چه خواسته‌هایی در این جلسه از شما داشت؟

به هر حال برانکو به عنوان سرمربی تیم طبعا خواسته‌هایی دارد که باید آنها را بررسی کرد. همه تلاش ما برای تقویت تیم در نیم فصل دوم است چرا که در نیم فصل دوم شرایط بازی‌ها حساس‌تر می‌شود و این نیم فصل برای قهرمانی ما یک نیم فصل حیاتی است.

به عنوان نفر اول باشگاه پرسپولیس چقدر امیدوار هستید که بتوانید در پایان فصل قهرمان لیگ شوید؟

به هر حال فوتبال را نمی‌شود پیش‌بینی کرد و همین مسئله باعث شده تا این ورزش اینقدر جذاب و زیبا باشد اما به قهرمانی امیدوارم. در باشگاه پرسپولیس همه زحمت می‌کشند و هدف همه ما شاد کردن دل هواداران است. از طرف دیگر به عنوان یک مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس و یک هوادار خودم دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود.

 برای اردوی دبی چه برنامه‌ریزی‌هایی تا به حال انجام شده است؟

ما برای زمان برگزاری و مکان آن رایزنی‌هایی کرده‌ایم و برنامه‌ریزی‌هایی هم انجام شده است تا از همه نظر همانند بحث اسپانسر و برگزاری بازی‌های دوستانه در این اردو کارها انجام شود. تصمیم‌گیری‌ها در دستور کار قرار گرفته و به محض نهایی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بحث در اختیار گرفتن ورزشگاه شهرقدس به کجا رسید؟

این مسئله باید در هیأت مدیره بررسی شود چرا که ما یکی دو گزینه دیگر هم برای تیم پرسپولیس در نظر داریم. از طرف دیگر باید برای تیم‌های پایه و تیم «ب» باشگاه برنامه‌ریزی کنیم و امکانات فعلی پاسخگوی نیازها نیست. ما باید ورزشگاهی در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم در تیم‌های «ب»‌و پایه خودمان موارد آموزشی را پیاده کنیم.

 بحث حضور سیدعلی فاطمی در راه‌آهن به کجا رسید؟

به هر حال این باشگاه فاطمی را خواسته و ما باید ببینیم چه خواهد شد.

آیا حضور فاطمی در راه آهن نمی‌تواند شائبه تبادل بازیکن با این تیم و بازیکنی مثل مهرداد محمدی در پرسپولیس را قوی کند؟

بحث تبادل بازیکن در میان نیست. اصلا معلوم نیست فاطمی به راه آهن برود چرا که یکی دو پیشنهاد برای این بازیکن به دست ما رسیده که یکی از آنها راه آهن است. از طرف دیگر باشگاه‌ها شرایط خاص خودشان را دارند که باید در این زمینه لحاظ شود. درباره اینکه این بازیکن قرضی هم می‌خواهد از پرسپولیس برود باید بگویم به هر حال ما روی این بازیکن سرمایه‌گذاری کردیم و از همان ابتدا هم بحث انتقال قرضی در میان بوده است.

 با توجه به اینکه فصل نقل و انتقالات زمستانی به زودی آغاز خواهد شد آیا برانکو لیست بازیکنان خودش را به باشگاه داده است؟

سرمربی تیم هنوز به ما لیستی نداده اما حتما شرایط و بازیکنانی مدنظر او هستند که در جلسات بعدی درباره آن صحبت خواهیم کرد.

بازیکنان پرسپولیس در 15 بازی نیم فصل اول لیگ برتر بالای 30 کارت زرد و 3 کارت قرمز دریافت کردند که این مسئله هم به تیم ضربه زده و هم اینکه دست برانکو را گاهی خالی کرده است. آیا برنامه‌ای برای برخورد برای بازیکنانی که کارت‌های غیرفنی می‌ گیرند، ندارید؟

به هر حال کمیته انضباطی باشگاه قطعا با کارت‌های غیرفنی بازیکنان برخورد می‌کند همانطور که با بازیکنانی مثل بنگستون و نورمحمدی برخورد صورت گرفت اما عموما بازیکنان پرسپولیس کارت فنی می‌گیرند که این مسئله هم در حیطه اختیارات کادر فنی است و آنها باید تصمیم بگیرند. باشگاه پرسپولیس ارکان تشکیلاتی دارد و وظایف همه مشخص است و اینطور نیست که مدیرعامل یا اعضای هیأت مدیره به بازیکن بگویند که چرا کارت گرفتی.