نقطه قوت پرسپولیس را بشناسید

کاپیتان پرسپولیس در دیدار برابر پدیده با توجه به مصدومیت علیرضا نورمحمدی از انگیزه های فوق العاده هم تیمی هایش برای آغاز دور برگشت لیگ برتر صحبت می کند.

 

محسن بنگر درباره شرایط تیمش بعد از پایان نیم فصل اول که با کسب رتبه چهارم این تیم به پایان رسید گفت: از همان روز اول هم گفته بودیم پتانسیل تیم خیلی بالاتر از این چیزها است و در هفته های ابتدایی دچار بدشانسی شدیم و نتوانستیم به نتیجه دلخواه دست یابیم. خوشبختانه از هوادارانی فهیم برخوردار هستیم که با درک شرایط فنی و روحی تیم همیشه حامی ما بودند و امیدوارم در پایان فصل موفق شویم پاسخ خوبی به این محبت آنها بدهیم.

 

وی درباره نتایج این تیم در هفته های اخیر و روند صعودی شان گفت: در این میان مطمئنا نمی توان از نقش آقای برانکو به سادگی گذشت. یک مربی با علم که در هر تمرین شرایط خاصی نسبت به بازی پیش رو و برنامه های مربوط به آن را روبروی ما قرار می دهیم و این تمرین مناسب و مفید باعث می شود که به خواسته مان در زمین هم برسیم.

 

بنگر در مورد دیدار این هفته شان برابر پدیده نیز گفت: در دیدار رفت برابر آنها غافلگیر شدیم و البته آنها از بازیکنان خوبی بهره می برند و دیدار در زمین حریف باعث می شود کار سختی پیش روی ما قرار داشته باشد. خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و اگر تا روز بازی مصدوم و بیماری نداشته باشیم و با نفرات کامل حاضر شویم می توانیم به سه امتیاز آن بازی هم امیدوار باشیم تا دور برگشت را با قدرت آغاز کنیم. ما نگاهی به شرایط جدولی و قدرت حریف نمی کنیم و به پشتوانه پتانسیل خودمان به مصاف حریفان می رویم و امیدوارم از مشهد هم دست پر خارج شویم.

 

وی در ادامه گفت: امتیازات دور برگشت حساسیت خاصی دارد و نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت چون همه به دنبال ارتقای رتبه خود هستند و کار سخت می شود و ما امیدواریم با توجه به جوانانی که ترکیب داریم کار را بر هر حریفی سخت کنیم.

 

بنگر در مورد بیماری منصور پورحیدری، پیشکسوت باشگاه استقلال که در بیمارستان بستری است گفت: برای این بزرگ استقلال هم آرزوی شفا می کنم و امیدوارم هرچه زودتر او را در محیطی غیر از بیمارستان و بستر بیماری ملاقات کنیم. همه ما برای سلامتی او آرزو می کنیم.