عبدی: پرسپولیس باعث شدبرانکو بهترین شود

حسین عبدی در رابطه با سفرش به انگلیس اظهار داشت: من مدرک پرولایسنس خود را سال 2011 دریافت کردم و نیاز است که برای به روز شدن هر سال به کشورهای مختلف سفر کنم. در این سفر نیز دوره های عملی و تئوری برگزار شد که من در آن ها شرکت کردم. البته اینطور نیست که سر تمرین تیمی بروم، بلکه بیشتر ناظر هستم.

وی در واکنش به صحبت های محسن بنگر که اعلام 15 درصد بیشتر از قراردادش را نگرفته، عنوان کرد: بله، صحبت او کاملا درست است چون ما امسال سیستم جدیدی را در بخش مالی باشگاه پیاده کردیم. آنهایی که از سالهای قبل در پرسپولیس بودند و طلب داشتند، همواره یک مشکل بزرگ داشتند که آن هم وصول نشدن مطالبات سالهای گذشته شان بود. ما تمام این مسائل را جمع کردیم و تمام مطالبات سالهای گذشته را به بازیکنان قدیمی پرداخت کردیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس همچنین تصریح کرد:‌ حالا اگر از همین محسن بنگر بپرسید که از سالهای قبل چقدر طلب دارد، می گوید حسابم صفر است. البته پرداخت مطالبات به بازیکنان جزو وظایف باشگاه است و امیدوارم روزی برسد که دیگر بازیکنان هیچ طلبی از گذشته نداشته باشند.

عبدی درباره انتقادات از عدم پرداخت مطالبات هادی نوروزی گفت: از همان ابتدا گفتیم که هادی نوروزی برای ما زنده است و هر میزانی که به سایر بازیکنان پرداختی داشته باشیم، به او نیز پرداخت می کنیم. الان هم این را می گویم که هر چقدر به نوروزی و خانواده اش پرداخت کنیم، کم است اما باید سیر قانونی خودش را طی کند.

وی درباره انتخاب برانکو از سوی مردم به عنوان بهترین مربی نیم فصل اول خاطرنشان کرد:‌ این نظر مردم بود و باید به آن احترام گذاشت. به هر حال پرسپولیس میلیون ها هوادار دارد که هر کسی که در این تیم است را دوست دارند. این موفقیت بزرگی برای باشگاه پرسپولیس بود و نشان داد که هواداران نیز در کنار تیم هستند تا بتوانیم به سوی قهرمانی قدم برداریم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در واکنش حرف و حدیث ها درباره دریافتی اش از باشگاه اذعان داشت: این موضوع توسط یک روزنامه مطرح شد که گفته بودند من 880 میلیون پول گرفتم اما فردای همان روز خودشان به اشتباهشان پی بردند و خبر را تکذیب کردند.

وی درباره اینکه گفته می شود باشگاه پرسپولیس ماهیانه 240 میلیون صرف حقوق کارمندانش می کند، بیان داشت:‌ اینها همه شایعه است. باشگاه پرسپولیس یک نهاد دولتی است که ناظران زیادی هم روی کارش نظارت می کنند. باشگاه بی در و پیکر نیست که به هر کسی خواستیم بذل و بخشش کنیم. اینجا قانون دارد و هر کسی طبق عرف پول می گیرد.

عبدی در پایان با انتقاد از برخی شایعات گفت:‌ این شایعات احمقانه واقعا عجیب است. من می گویم هیات مدیره باید در باشگاه بیشتر از همه پول بگیرد چون ما صبح تا شب وقتمان را صرف امورات باشگاه می کنیم. همین فصل مسائل زیادی از جمله مشکلات مالی را حل کردیم اما خودمان یک ریال هم پول نگرفتیم. با این حال هر زمان که تیم می بازد یا پول به بازیکنان نمی رسد، همه سراغ ما می آیند. به نظرم باید برای هیات مدیره نیز یک چارچوب در نظر گرفته شود تا حقوق دریافت کنند چون اینطور رفتارها منصفانه نیست.