یحیی گل محمدی درباره صعود استقلال به فینال جام حذفی اظهار داشت:حرف زدن درباره فینال خیلی زود است.تا آن زمان خیلی اتفاقات رخ می دهد.به صورت کلی درست نیست از الان درباره بازی فینال صحبت کنیم.به طور حتم مسابقه سختی برای هر دو تیم خواهد بود.

وی درباره پیروزی استقلال مقابل تراکتورسازی گفت:در این بازی تراکتورسازی هم خوب بود اما استقلال از موقعیت ها بهتر استفاده کرد و به نتیجه موردنظر رسید.

سرمربی ذوب آهن درباره نظرسنجی دوشنبه شب برنامه 90 پیرامون انتخاب بهترین مربی نیم فصل اظهار داشت:آن چیزی که مردم نظر می دهند درست است.از افرادی که به من رای دادند سپاسگزارم و خوشحالم در میان گزینه های بهترین مربی نیم فصل بودم.این اتفاق ارزشمندی برای من بود.

وی درباره اینکه عبدالله ویسی پس از برانکو رتبه دوم بهترین مربیان فصل را کسب کرد گفت:ویسی عملکرد خوبی داشته و با هزینه اندک توانست نتایج خوبی کسب کند.به او تبریک می گویم.امیدوارم مربیان جوان این راه را ادامه بدهند.

سرمربی ذوب آهن درباره عملکرد پرسپولیس واینکه برانکو رتبه نخست بهترین مربی نیم فصل را در نظرسنجی 90 از آن خود کرد اظهار داشت:پرسپولیس فوتبال تهاجمی و تماشاگرپسندی را انجام می دهد.برانکو هم خوب کار کرده و تیم را به بالای جدول رسانده است.به طور حتم پرسپولیس حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.نیم فصل سختی در انتظار تیم ها خواهد بود چون همه از این به بعد سخت امتیاز از دست می دهند.به مظلومی و دایی هم اشاره کنم که در این نظرسنجی در میان گزینه ها حضور داشتند و به طور حتم تیم هایشان هم شایستگی بالایی دارند.

گل محمدی درباره اینکه آیا فکر می کرد تیمش در نیم فصل نخست لیگ برتر،در جایگاه فعلی باشد یا نه گفت:بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند و تلاش زیادی انجام دادند.از هفته هشتم،نهم فصل گذشته نتایج خوبی گرفتیم.این به دست نمی آمد مگر با تلاش و همت بچه ها.ما جوانان خوبی داریم و باید از آنها استفاده کنیم.مجموع این مسائل به همراه مدیریت باشگاه و حمایت هواداران باعث شد نتیجه بگیریم.ما در سه جام حضور داریم و امیدوارم در این مسابقات با اقتدار ظاهر شویم.