غیبت خوردبین و قنبرپور در تمرین امروز سرخپوشان

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر این تیم به مشهد برای بازی با پدیده امروز از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید:

* مصطفی قنبرپور مربی تیم پرسپولیس در تمرین امروز غیبت داشت.

* فرشاد احمدزاده که به دلیل محرومیت قادر نیست در بازی فردای پدیده و پرسپولیس به میدان برود با وجود حضور در ورزشگاه درفشی‌فر و به دلیل بیماری تمرین نکرد.

* بیش از شروع تمرین برانکو دقایقی برای بازیکنان تیمش صحبت کرد.

* تمرین سرخپوشان با نرمش و انجام حرکات کششی زیر نظر مارکو آغاز شد.

* سرخپوشان در ادامه به دو تیم تقسیم شده و با یک دروازه به فوتبال پرداختند. در این بخش برانکو از بازیکنان می‌خواست تا با تمرکز بالا به توپ ضربه زده و دقت خودشان را بالا ببرند.

* انجام کارهای سرعتی و دویدن‌های استقامتی قسمت دیگری از تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس بود.

* مرور کارهای تاکتیکی، سانتر از جناحین،‌شوت به دروازه و تمرینات مختص گلزنی بخش اصلی تمرین امروز پرسپولیسی‌ها را تشکیل می‌داد.

* در ادامه بازیکنان به دو تیم تقسیم شده و به بازی فوتبال پرداختند که در این بخش از تمرین برانکو نکات تاکتیکی را به بازیکنان تیمش گوشزد می‌کرد و از آن‌ها می‌خواست که این موارد را رعایت کنند.

* محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس در تمرین امروز غایب بود. وی برای رسیدگی به سفر امور سرخپوشان در مشهد در تمرین شرکت نکرد.

* پایان بخش تمرین امروز سرخپوشان زدن ضربات ایستگاهی بود که در این بخش مهدی طارمی، احمد نوراللهی، رامین رضائیان و ... به سمت دروازه ایمان صادقی شوت می‌زدند.

کاروان تیم پرسپولیس در ساعت 20 امشب تهران را به مقصد مشهد ترک می‌کند تا فردا در ساعت 14 و 45 دقیقه به مصاف پدیده در ورزشگاه ثامن برود.