فرهاد مجیدی بدون شک محبوب‌ترین بازیکن تیم آبی‌پوش پایتخت در سال‌های اخیر بوده که هنوز هم طرفداران استقلال در شبکه‌های مجازی خواستار بازگشت او به تیم محبوب‌شان هستند.

اسطوره باشگاه استقلال در حال گذراندن کلاس‌های مربیگری است و به نظر می‌رسد قصد دارد در سال‌های آتی در قامت مربی به تیم مورد علاقه خود برگردد. حال گفته می‌شود وی با یک وکیل به نام "برایان اعتماد" ارتباط برقرار کرده است. اتفاقی که مجیدی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از آن به عنوان در راه بودن خبری خوش نام برده است.

این شخص وکالت یک شرکت بین‌المللی را بر عهده دارد و قرار است مجیدی با او مذاکره کند تا با باشگاه استقلال همکاری داشته باشد. البته مجیدی برای انجام این کار، راه سختی را در پیش دارد.

کاپیتان پیشین آبی‌پوشان باید با مسئولان بلندپایه وزارت ورزش و جوانان صحبت کند و پیشنهادی را برای تحت پوشش قرار دادن باشگاه استقلال به صورت رسمی و قانونی ارائه دهد.

نکته جالب این‌که مسئولان باشگاه آبی‌پوش پایتخت از این مسئله اظهار بی‌اطلاعی کردند و مدعی شدند هیچ فردی با آنها در این رابطه صحبت نکرده است. البته با توجه به عدم تمایل وزارت ورزش به خصوصی‌سازی 2 باشگاه سرخابی پایتخت بعید به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی در تحقق خواسته خود موفق شود.