پس از قهرمانی تیم فولاد نوین در لیگ دسته یک،‌مسئولان فدراسیون فوتبال اجازه حضور این تیم در لیگ برتر را ندارند و این موضوع سبب شد تا بازیکنان فولاد نوین از این تیم جدا و راهی تیم های دیگر شوند.

در ابتدای لیگ پانزدهم چهار بازیکن پیشین فولاد نوین به نام های حسن بیت سعید، عقیل کعبی، فرشاد جانفزا و علی اصغر عاشوری به تمرینات فولاد خوزستان رفتند و پس از آنکه اسکوچیچ آنها را کنار گذاشت، با نظر ویسی این 4 بازیکن راهی استقلال خوزستان شدند.

درخشش این بازیکنان در آبی‌های خوزستان سبب شد تا در هفته نهم،‌ مهدی زبیدی دیگر مهاجم پیشین فولاد نوین به جمع شاگردان ویسی اضافه گردد تا درخشش فولادی‌ها در استقلال خوزستان ادامه یابد.

حال این بازیکنان از ارکان اصلی قهرمانی استقلال محسوب می شوند و 14 گل زدند،‌ این در حالی است که تیم فولاد خوزستان تنها 11 گل در نیم فصل نشست به ثمر رسانده‌ است.

اما نکته جالب آن است که استقلال خوزستان در این فصل 18 گل وارد دروازه حریفان کرده است و پس از تیم‌های استقلال تهران، پرسپولیس و ذوب آهن چهارمین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارد که در این بین 14 گل این تیم را بازیکنان سابق فولاد نوین به ثمر رساندند.

حسن بیت سعید 8 گل، مهدی زبیدی 3 گل،‌فرشاد جانفزا 2 گل و عقیل کعبی گلزنان فولادی آبی های خوزستان در این فصل هستند و باید دید آیا آنها می توانند همراه با استقلال این روند را ادامه دهند یا دچار افت می شوند؟