تیم فوتبال تراکتورسازی که فصل پانزدهم لیگ برتر را با تونی اولیویرا شروع کرد پس از آنکه نتوانست با این مربی پرتغالی به نتایج قابل قبولی دست پیدا کند، امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد.

با این حال اوضاع داخلی تیم آنقدر آرام نبود که قلعه نویی بتواند با آرامش کارش را پیش ببرد. یکی از مشکلات این تیم بازیکنانی بودند که به عنوان سرباز در تراکتورسازی حضور داشتند و نیم فصل مدت خدمت شان به پایان می رسید.

یکی از این بازیکنان بختیار رحمانی کاپیتان پیشین فولاد خوزستان بود که مورد توجه چند تیم از جمله استقلال قرار گرفته بود. با این حال بعد از دیدار با استقلال از سوی باشگاه تراکتورسازی اعلام شد وی باید به پادگان برود و تا تیرماه خدمت کند.

ظاهرا این تصمیم به دنبال یک اتفاق عجیب رخ داده است. سایت تابناک در این مورد نوشت: ابتدا زمزمه سیلی امیرقلعه نویی و قهر بختیار از اردوی تراکتور و همچنین سفرش به تهران به گوش رسید تا همین موضوع دال بر ترک خدمت و حکم اضافه خدمت سنگین برای هافبک جنوبی قرمزهای آذربایجان عنوان شود اما خبرنگار تابناک به اخبار دقیق تری دست یافته که دلیل اصلی خشم مدیران تراکتور نسبت به بازیکن محوری و سربازشان است.

گویا دو شب پیش از مسابقه حساس تراکتورسازی و استقلال ، بختیار رحمانی اردو را ترک کرده و برای ملاقاتی به برج آسمان تبریز محل زندگی خودش می رود و در آنجا با یکی از بازیکنان سرشناس آبی ها دیدار می کند. بازیکنی که اطرافیان استقلال می گویند این فصل یکی از عناصر تاثیرگذار در جذب بازیکن و حتی برخی تصمیمات دیگر کادرفنی بوده است.

فیلم این دیدار بدموقع به مقامات باشگاه تراکتور رسانده شده تا همین موضوع ابزاری برای ناراحتی امیرقلعه نویی و عصبانیت مدیران ارشد تراکتورسازی باشد. تا پیش از این تصور می شد دلیل برخورد شدید و احضار بختیار به پادگان، گزارش قلعه نویی به مدیریت باشگاه بوده است. به این ترتیب ماجرای کسری خدمت بختیار و بازگشت او به پادگان حالا حالا ادامه خواهد داشت و رحمانی نمی تواند روز خوش ببیند.