ستاره سابق رئال‌ مادرید جایگزین تیموریان؟+تصاویر

مطبوعات قطر امروز گزارشی را درباره پیوستن حمید آلتین‌توپ ستاره سابق رئال مادرید و بایرن مونیخ که اکنون در تیم گالاتاسرای ترکیه بازی می‌کند ارائه دادند. در این گزارش‌ها از مطبوعات قطر اخبار ضد نقیضی دیده می شود. زیرا دو روزنامه قطری این خبر را تصدیق می‌کنند و می‌گویند که این ستاره ترکیه‌ای به جای آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم‌ملی کشورمان می‌آید اما در مقابل یک روزنامه دیگر بر اساس آنچه یکی از مسئولان ام‌صلال بیان کرده است تکذیب می‌کند.

 

روزنامه العرب قطر اعلام کرد:« حمید آلتین‌توپ ستاره سابق رئال مادرید و بایرن مونیخ در حال بستن قرارداد با باشگاه ام‌صلال است. این در حالی است که سرمربی تیم آیگون بولنت هموطنش پیش از این اعلام کرده بود که دو بازیکن جدید خواهد آورد. از آنچه که برداشت می‌شود آیگون دو بازیکن آسیایی را می‌خواهد به جای آندرانیک تیموریان و جرمی آلیادیر به خدمت بگیرد زیرا هر دو آنها را نمی‌خواست».

روزنامه الرایه قطر درباره این موضوع این طور نوشت: از منابع نزدیک خبر می‌رسد که حمید آلتین‌توپ تقریبا نزدیک به بستن قراداد به باشگاه ام‌صلال شده است. مخصوصا اینکه کادرفنی و باشگاه ام‌‌صلال پیش از این چندین بار اعلام کرد که می‌خواهد قرارداد آندرنیک تیموریان ایرانی و جرمی آلیادیر فرانسوی را به خاطر عملکرد ضعیفشان در نیم‌فصل گذشته فسخ کند».

روزنامه الوطن برخلاف گزارش های روزهای گذشته خود که همواره اخبار منفی از لژیونرهای ایرانی منتشر می کرد این بار تمام این قضایا را تکذیب کرد و نوشت:« محمد راشد مدیر رسانه‌ای باشگاه ام‌صلال اعلام کرد که تمام اخبار مرتبط به پیوستن حمید آلتین‌توپ به تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی شایعه است. مدیر رسانه‌ای ام‌صلال اظهار داشت که در آینده‌‌ای نزدیک قراردادهای جدید آشکار می‌کنند.»