جابر صادق‌زاده پس از رسیدن به افتخار بازوبند پهلوانی ایران در سال 94، گفت: دیدار بسیار سختی مقابل قمی در دیدار فینال داشتم، چراکه سایر رقبا یک دور استراحت داشتند  و من به همین علت یک مسابقه بیشتر از سایر حریفانم در این رقابت ها داشتم. از اینکه توانستم عنوان ارزشمند پهلوانی ایران در سال 94 را کسب کنم بسیار خوشحالم.

پهلوان سال 94 ایران افزود: مطمئنا کسب دوباره این عنوان پس از 3 سال، نتیجه زحمات و تمرینات خوبی بود که پشت سر گذاشتم. امیدوارم شایسته این بازوبند که تاکنون بزرگان و پهلوانان ارزشمند ایران زمین بر دست خود بسته‌اند، باشم گرفتن این لقب بسیار هم است و وظیفه و مسئولیت سنگینی را بر دوش انسان می گذارد.

وی درباره پیروزی مقابل پرویز هادی پهلوان سال گذشته ایران گفت: در پهلوانی پرویز هادی هیچ شکی نیست و از اینکه مزد زحماتم را گرفتم و مقابل او پیروز شدم خوشحالم. او سال گذشته موفق شد من را در همین رقابت‌ها شکست دهد، اما امسال با تمریناتی که داشتم مقابل او به پیروزی رسیدم.

صادق‌زاده خاطر نشان کرد: دریافت بازوبند پهلوانی سال 94 از مادر شهیدان محمدرضا، یعقوب و علیرضا محمدپور صبور لحظه بسیار معنوی بود، فرزندان شهید ایشان پهلوانان واقعی هستند و این یک افتخار بزرگ است.