فوتبالیست ها با کارت جعلی پایان خدمت بخوانند

 سردار موسی کمالی درباره فوتبالیست‌های متخلف اظهار کرد: آن دسته از فوتبالیست‌هایی که از کارت جعلی استفاده کردند، کارت‌های آن‌ها باطل و مدت مذکور برایشان به عنوان غیبت از سربازی محسوب شده و براساس قانون سه ماه تا شش ماه اضافه خدمت در نظر گرفته می‌شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که فوتبالیست‌ها ابتدا باید سربازیشان تمام شود و سپس درباره باشگاه مورد نظر تصمیم گیری کنند، گفت:  فوتبالیست‌های متخلف نیز از سازمان محل خدمت خود می‌توانند پیگیر مسائل خود باشند.

به گفته سردار کمالی، هیچ یک از فوتبالیست‌هایی که به سن سربازی رسیده و معافیتی ندارند حق ندارند خودشان مستقیما با تیم‌های ورزشی قرارداد ببندند و محل خدمت این ورزشکاران در اداره تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح باتوجه به شرایط و نیازهای موجود بررسی و درباره نحوه سربازی و تیم محل خدمتشان تصمیم گیری می‌شود.

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خاتمه با بیان این مطلب که فوتبالیست‌های متخلف مشمول پرداخت جریمه ریالی برای غیبت در سربازی را ندارند، گفت:  این دسته افراد به دلیل داشتن پرونده‌های قضایی تا زمان رسیدگی پرونده، حق پرداخت جریمه و دریافت کارت معافیت را ندارند.