استقلالی سابق:خوشحالم به تراکتور پیوستم

فرزاد حاتمی پس از نیم فصل حضور در ملوان به دلیل مشکلات مالی از این تیم جدا شد و به تراکتورسازی تبریز پیوست.

حاتمی که سابقه حضور در این تیم را دارد، برای حل مشکل گلزنی قرمزپوشان تبریزی به این تیم پیوسته است.

مهاجم جدید سرخپوشان  در مورد وضعیت ملوان، حضورش در تراکتورسازی و... صحبت‌های زیر را انجام داد.

چه شد که تصمیم گرفتی به تراکتورسازی بپیوندی؟

چند پیشنهاد داشتم که با جمع‌بندی تمامی مسائل و بررسی‌هایی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم که به تراکتورسازی بپیوندم، با توجه به حضور قلعه‌نویی در این تیم و به خاطر اینکه با او راحت هستم و در گذشته شاگردش بوده‌ام، می‌دانستم که در تراکتورسازی راحت‌تر هستم. از سوی دیگر، تبریز هم شهر خودم هست و هوادارانش بسیار پرشور هستند. در آن مقطع هم که از این تیم جدا شدم، این جدایی ناخواسته بود و علاوه براینکه هواداران هم ناراحت شدند، خودم هم دوست داشتم بار دیگر در کنارشان حاضر شوم.

تراکتورسازی در فصل جاری مشکل گلزنی داشته، این مسئله کارت را سخت نمی‌کند؟

تراکتورسازی مهاجمان خوبی داشت ولی گاهی اوقات تلاش بازیکنان نتیجه نمی‌دهد و به نوعی بازی نمی گیرد. این مهاجمان نتوانستند برای تیم کارایی داشته باشند. البته مهرداد بایرامی مهاجم بسیار خوبی است ولی در فصل جاری به او فرصت کم رسید. در کل، عواملی دست به دست هم داد تا تراکتورسازی مشکل گلزنی داشته باشم و امیدوارم با آمدن من و کمک هم تیمی‌هایم این مشکلات را حل کنیم.

تراکتورسازی 10 امتیاز با صدر فاصله دارد، آیا این تیم امسال می‌تواند امیدی به موفقیت داشته باشد؟

متأسفانه فاصله 10 امتیازی با صدر خیلی زیاد است، اما ما 45 امتیاز در پیش داریم، هیچ بعید نیست که در این مدت بتوانیم با نتایج خوب امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. ما در هر بازی به دنبال پیروزی هستیم و امیدواریم مثل چند سال قبل، بار دیگر هواداران را به ورزشگاه بکشانیم.

به نظر می‌رسید در یک مقطع در استقلال با قلعه‌نویی دچار اختلاف شدیم، اما علاقه این مربی به عملکردم بار دیگر باعث همکاری شما دو نفر شد، در این مورد صحبت می‌کنی؟

قلعه‌نویی به من لطف دارد و بارها گفته‌ام قسمت اعظمی از پیشرفت فوتبالی‌ام را مدیون او هستم، یک مقطع از قلعه‌نویی ناراحت شدم که متأسفانه اطرافیان باعث این مسئله شدند. خدا را شکر بار دیگر فرصت شاگردی او را به دست آوردم و همان موقع هم می‌دانستم آن اختلاف یک سوءتفاهم بوده است.

در ملوان فصل را خوب شروع کردید، ولی در ادامه دچار مشکلات فراوان شدید، چه شد تصمیم به جدایی گرفتی؟

قسمت نبود بیش از یک نیم فصل در ملوان باشم، واقعاً فوتبال در انزلی لذت‌بخش است. فاصله هواداران در ورزشگاه انزلی نسبت به زمین خیلی کم است و این مسئله جذابیت را بالا می‌برد. 20 دقیقه قبل از شروع بازی نیمی از ورزشگاه خالی است. با توجه به نزدیکی شهر به ورزشگاه، وقتی ما برای پوشیدن لباس به رختکن می‌رویم و از زمین بازمی‌گردیم می‌بینیم برای چند دقیقه ورزشگاه پر شده است، واقعاً این مسئله جذاب است. امیدوارم این تیم همیشه موفق باشد و شخصی پیدا شود که به اوضاع ملوان رسیدگی کند و زمانی به یاد این تیم نیفتند که کار از کار گذشته و تیم برای بقا بجنگد. اگر قلعه‌نویی ابتدای فصل در ملوان می‌ماند و اوضاع مالی تیم هم درست می‌شد، ملوان می‌توانست مدعی باشد، اما نه مشکلات را حل کردند و نه قلعه‌نویی در ملوان ماند.

آیا با مدیریت یا کادر فنی ملوان هم اختلاف داشتی؟

خیر، اصلاً اختلافی در ملوان نداشتم و اتفاقاً با بازیکنان و حمید استیلی رابطه دوستانه‌ای دارم. مشکلات مالی باعث جدایی‌ام شد. در مقطع فعلی نیاز داشتم از لحاظ مالی بیشتر حمایت شوم و پول قراردادم را دریافت کنم، به همین خاطر تصمیم گرفتم تیمم را تغییر دهم و بسیار خوشحالم که توانستم به تراکتورسازی تیم شهر تبریز بیایم و در کنار هم‌زبان‌هایم فوتبال را ادامه دهم.

فردا با نفت تهران بازی دارید، این مسابقه را چطور ارزیابی می‌کنی؟

نفت تهران تیمی است که چند سالی است دارای شخصیت زیادی شده، آنها فصل قبل هم مانع از قهرمانی تراکتورسازی شدند، یک بازی 6 امتیازی در پیش داریم، چرا که دو تیم هم‌امتیاز هستند، نفت به خاطر مشکلات مالی یا با شرایط خیلی بد به مصاف ما می‌آید و یا اینکه خیلی خوب ظاهر می‌شود، این تیم سرمربی خوبی مثل علیرضا منصوریان هم دارد، امیدوارم فردا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

 و صحبت پایانی.

خیلی خوشحالم که در شهر تبریز و پیش همزبان‌هایم هستم. امیدوارم در بازی با نفت یک خاطره خوب به جا بگذاریم و بتوانیم در پایان فصل هم عملکرد مناسبی داشته باشیم و مثل سالی که با تراکتورسازی نایب قهرمان شدم، با خاطره‌ای خوش فصل را تمام کنیم.