نوروزی ابتدا درخصوص موضوع جدایی‌اش از سایپا به سایت فوتبال ایران گفت: من در این مورد با جلالی صحبت کردم و او هم موافقت خودش را با جدایی من اعلام کرد. فقط باید این دو بازی را پشت‌سر بگذاریم تا ببینیم چه شرایطی به‌وجود خواهد آمد. هنوز هم مقصد بعدی‌ام معلوم نیست و فعلا تصمیمی برای آینده نگرفتم.

 

او درمورد اینکه چرا چنین تصمیمی گرفته است، خاطرنشان کرد: من بعد از بازی با پرسپولیس مصدوم شدم و این درحالی است که شرایط خوبی داشتم. در ابتدای فصل جلالی بابت جذب من تحت فشار قرار داشت، چون در پرسپولیس مصدوم بودم. این شرایطی که وجود داشت روی من هم فشار وارد کرد به همین دلیل تصمیم گرفتم جدا شوم. فکر می‌کنم باید فضای جدیدی را تجربه کنم.

 

نوروزی در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد: من در این سال‌ها همیشه وقتی در بهترین شرایط قرار داشتم مصدوم شدم. این درست است که در فولاد خوزستان رباط پاره کردم، ولی بعد از آن در نفت روزهای خوبی داشتم. متأسفانه دوباره با پارگی رباط مواجه شدم و در این مدت عواقب این اتفاق به‌ضررم شد. سه سال است که در فوتبال روی خوش نمی‌بینم و همیشه در اوج فوتبالم بدترین ضربه‌ها را خوردم. احساس می‌کنم که واقعا بازیکن بدشانسی بودم و در این فوتبال به حقم نرسیدم.