متعصب استقلالی:بازیکنان ما در رختکن گریه کردند!

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: نمی خواستم به کنفرانس بیایم. شرایط خوبی نداشتیم. به خاطر اینکه به شما بی احترامی نشود به اینجا آمدم. از شما خواهش می کنم درباره مسائل حاشیه ای سوال نپرسید. روزهای سختی را می گذرانیم. فردا مسابقه حساسی مقابل تراکتورسازی داریم.

وی افزود: نمی توان به گذشته تراکتورسازی توجه کرد. آنها بعد از تونی اولیویرا با امیر قلعه نویی به مصاف ما می آیند. دو بازی تراکتور مقابل استقلال تهران را آنالیز کردیم. همچنین خریدهای جدید آنها را زیر نظر گرفتیم. در جدول همسایه هم هستیم و بازی فوق العاده سختی در انتظار ما خواهد بود. 

منصوریان ادامه داد:خوشحال می شوم که فردا با حضور تراکتورسازی هواداران آذری زبان تختی را پر می کنند. ما تماشاگر نداریم و امیدوار هستیم میزبان خوبی برای آنها باشیم. از طرفی در تلاش خواهیم بود ضمن ارائه یک بازی منطقی سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم. 

وی درباره تحریم تمرین تیم نفت توسط بازیکنان این تیم خاطرنشان کرد: در مورد باشگاه کاملا اطلاعات دارم. همه ما داخل یک کشتی هستیم. من بچه های تیمم را بسیار دوست دارم. دررختکن امروز سه، چهار نفر از آنها گریه کردند. فضای عاطفی در رختکن تیم ما به وجود آمده بود. از طرفی باشگاه هم نمی تواند شرایط بچه ها را فراهم کند. حالا من وسط این قضیه حضور دارم. یک طرف باشگاه و یک طرف بازیکنان. از بازیکنان خواهش کردم در تمرین امروز حضور پیدا کنند. امیدوارم در آینده اتفاقات مثبتی برای نفت رخ دهد.

وی درباره 10 درصد تیم میهمان در بازی با تراکتورسازی  گفت: در روزگاری که جمعیت به استادیوم نمی آید اگر بخواهیم این گونه رفتار کنیم خنده دار است. ما هوادار نداریم و فقط باشگاه مان تختی را اجاره کرده تا در آن بازی کند. ما فقط با راه آهن و سایپا تماشاگران یکسانی داریم. یادم می آید در یک بازی 20 نفر یک طرف ورزشگاه بودند و یک طرف دیگر 30 نفر. ولی بلندگوی ورزشگاه گفت 190 نفر در ورزشگاه حضور دارند در حالی که اینطور نبود. قدم طرفداران تراکتور روی چشم ما. بازیکنان ما با حضور تماشاگران بهتر بازی می کنند.

سرمربی نفت درباره اینکه تیمش به دنبال بازیساز جدید خواهد بود یا خیر تصریح کرد: به دنبال بازیکن جدید نیستیم. از زمانی که ایمان به تیم برگشته از 4 بازی 10 امتیاز گرفتیم. بازیکنی مثل ایمان مبعلی در فوتبال ما نیامده است.

منصوریان در انتها درباره عملکرد خوب تیمش گفت: بازیکنانم نحوه بازی کردن در شرایط سخت را به خوبی بلد هستند. اگر بتوانیم از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده آل قرار دهیم می توانیم دست به کارهای بزرگی بزنیم. از طرفی ما یک طرف کلکسیون مصدوم ها را داریم و از آن سو آنها مهره های بسیار زیادی دارند. اگر بتوانیم از این بازی و صبا خارج شویم می توانیم در ادامه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.