فرهاد ظریف به تازگی یک سال بزرگتر شده است. او حرفی از سنش به میان نمی آورد اما اگر متولد 61 باشد الان 33 ساله است. بازیکنی که در اوج پختگی است و امید دارد که باز هم در کنار دیگر ملی پوشان والیبال افتخاری دیگر بیافریند.. فرهاد امسال سورپرایز شد نه بخاطر اینکه هم تیمی هایش به یاد او بودند و برایش جشن تولد گرفتند غافلگیری او بخاطر خالی شدن کیک بر روی صورتش بود کیکی که به هیچ کس نرسید و فقط خود فرهاد توانست مزه شیرین آن را بچشد. امروز با این لیبروی باتجربه والیبال ایران هم صحبت شدیم که در زیر می خوانید.

فرهاد گویا امسال تولدت حسابی غافلگیر شدی؟

اره امسال خیلی حال داد و واقعا غافلگیر شدم. فکر نمی کردم بچه ها انقدر بدجنسی کنند و کل کیک را روی صورتم خالی کنند. پدرم درآمد تا توانستم کیک را از روی صورتم پاک کنم. مباشری آنقدر محکم فشار داد که هنوز چشمم درد می کند. بچه ها همه عقده های شان را با کیک روی صورت من خالی کردند.(باخنده)

حالا چه آرزویی کردی؟

آرزوی اصلی من هر سال برای سلامتی خودم و خانواده ام است. اینکه بتوانیم سالم و شاد یک سال دیگر را پشت سر بگذاریم همیشه از آرزوهای من بوده است.

دیدار با شهرداری ارومیه چطور بود؟

بازی بسیار خوبی بود به هر حال حساسیت بازی بسیار بالا بود و ما هم بهتر بازی کردیم و در نهایت برنده شدیم.در دور رفت هم پوئن های دو تیم نزدیک بود که ارومیه بهتر استفاده کرد و توانست برنده شود اما در بازی برگشت ما جبران کردیم. تیم ارومیه به واسطه از دست دادن پوریا فیاضی کمی بهم ریخته است. به هر حال او بازیکن قدرتی است و در تیم تاثیرگذار بود. امیدوارم که پوریا زودتر سلامتی اش را بدست آورد و ارومیه هم یک جایگزین خوب برای او پیدا کند.

فردا هم بازی حساسی با پیکان دارید این رقابت را چطور می بینی؟

به نظر من دیدار با پیکان حساس ترین رقابت ما در دور برگشت است. تیم پیکان مدعی اصلی قهرمانی است و از بازیکنان و کادر بزرگ و خوبی بهره می برد. ما به دنبال صعود به صدر جدول هستیم و راه این صعود با برد پیکان هموار می شود. امیدوارم که بازی خوبی از هر دو تیم شاهد باشیم.

فکر می کنی مثل بازی رفت راحت بتوانید از سد پیکان بگذرید؟

ما اصلا آن بازی را جزو بازی های پیکان قرار نمی دهیم چون همه می دانیم که آن پیکان هیچ شباهتی به پیکان واقعی نداشت.امیدوارم که این پیکان را هم بتوانیم شکست دهیم.

با سیچلو و لوزانو هم دیدار داشتید؟

بله اما دیدار ما در حد سلام و علیک بود آنهم بخاطر اینکه آنها قصد بازدید از سالن و امکانات آزادی را داشتند که سر تمرینات ما هم حاضر شدند به هر حال کمی خوش و بش کردیم ولی اتفاق خاصی رخ نداد. امیدوارم که زودتر بیایند تا تیم ملی برای انتخابی المپیک آماده شود.