از قلعه نویی دلخور نیستم

شاید کمتر کسی تصور می کرد سامان نریمان جهان در لیست مازاد امیر قلعه نویی قرار بگیرد اما این اتفاق رخ داد؛ آن هم درست در روزهایی که گسترش فولاد موافقت قطعی اش را با جدایی این بازیکن اعلام کرده بود. به هر حال نریمان جهان به گسترش فولاد برگشت تا در نیم فصل دوم برای تیمی که با آن به فوتبال ایران معرفی شد، توپ بزند. 

نریمان جهان درباره جدایی اش از تراکتورسازی، برخی مسائل حاشیه ای و آینده گسترش فولاد صحبت هایی را انجام داد که در ادامه می خوانید:

* خودت هنوز توانسته ای با جدایی ناگهانی از تراکتورسازی کنار بیایی؟

فوتبال همین است. یکروز می آیی و یکروز باید بروی. من دوست داشتم در تراکتورسازی بمانم و حتی مسئولان گسترش فولاد هم موافقت کرده بودند اما ناگهان آن اتفاقات افتاد.

* شاید استارتش از عملکردت جلوی استقلال خورد که قلعه نویی گفت نریمان جهان افتضاح بود!

من فکر می کنم قلعه نویی با یک بازی تصمیم نگرفته است. با این حال او سرمربی تراکتورسازی است و صلاح تیمش را بهتر از هرکس دیگری می داند. من هم به نظرش احترام می گذارم.

* از قلعه نویی دلخور نیستی؟

خیر، هیچ دلخوری از کسی ندارم؛ با موضوع کنار آمده ام چون معتقدم فوتبال بازی اتفاقات است. البته ناراحتم از اینکه در تراکتورسازی حضور ندارم. من با این تیم خاطرات خوبی دارم ولی به هر حال اتفاقی است که افتاده.

* در روزهای گذشته برخی رسانه ها نوشته اند اطرافیان قلعه نویی باعث جدایی ات شدند. در این باره چیزی شنیده ای؟

حرف و حدیث همیشه هست. هرکسی نظر خودش را دارد. فکر نمی کنم قلعه نویی کسی باشد که به خاطر حرف اطرافیانش بازیکنی را کنار بگذارد.

* حتی گفته می شود چون تو پارسال 3 گل به تیم استقلال با هدایت قلعه نویی زدی، از تیم کنار رفته ای!

(با خنده) این هم از آن حرف ها است. اینطور نیست. من برای تراکتورسازی زحمت کشیدم و طبیعی است که پیراهن هر تیمی را می پوشم، برای موفقیتش تلاش کنم.

* فکر می کنی قلعه نویی می تواند در تراکتورسازی موفق باشد؟

امیدوارم اینطور باشد. برای تراکتورسازی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم هواداران خوشحال شوند.

* برسیم به گسترش فولاد، از حضور در این تیم راضی هستی؟

بله، شرایط خوبی داریم. گسترش فولاد تیمی پرمهره است که از کادرفنی و مدیریتی خوبی بهره می برد. من خوشحالم که دوباره پیراهن گسترش فولاد را برتن می کنم و امیدوارم بتوانم برای تیمم مفید باشم.

*فکر می کنی گسترش در پایان فصل کجای جدول باشد؟

با پتانسیلی که در روزهای اخیر در تمرینات دیدم، فکر می کنم می توانیم سهمیه آسیایی بگیریم. شک ندارم تیم ما توانایی رسیدن به آسیا را دارد و همه باید برای این مهم تلاش کنیم.

*بازی با سایپا را چطور می بینی؟

سایپا تیم خوبی است. بازی سختی داریم، انشاءالله بتوانیم با 3 امتیاز بازی را به پایان برسانیم.

*حرف خاصی باقی نمانده است؟

شک ندارم روزی به تراکتورسازی برمی گردم. از هواداران این تیم که همواره مورد لطف قرار دادند، ممنونم و امیدوارم در ادامه مسابقات خنده روی لب هایشان بیاید.