راه آهن از استرس گل نزدن خارج شد

مهدی تارتار پس از تساوی یک بر یک عصر امروز شنبه مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه شهدای شهرقدس با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش اظهار داشت: یک بازی حساس را پیش بینی کرده بودم و می دانستم که روز سختی را مقابل فولاد خوزستان خواهیم داشت.

وی افزود: خوشحالم که توانستیم پس از ۷ هفته گلزنی کنیم و استرس گل نزدن از بازیکنانم خارج شد و این یک پیام خوب برای ما است که در هفته های آینده بتوانیم این روند را تداوم ببخشیم.

سرمربی راه آهن در ادامه خاطرنشان کرد: از تک تک بازیکنانم راضی هستم که توانستند با یک صمیمیت خوب و همدلی که بین آنها بوجود آمده بازی خوبی از خود ارائه داده و در طول ۹۰ دقیقه به یکدیگر کمک کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد عباس‌زاده راضی هستید یا خیر؟ گفت: عباس‌زاده یک نیم فصل را بیرون نشسته بود و مطمئنم در بازی های آینده ما او می تواند کمک زیادی به ما کند و اعتقاد دارم در این بازی عملکرد خوبی از خود نشان داد.

تارتار در خصوص استفاده نکردن از دروازه بان خارجی و قرار دادن رمضانیان جوان درون دروازه راه آهن خاطرنشان کرد: من هر بازیکنی را که عملکرد خوبی از خود داشته باشد در زمین قرار می دهم و هیچ مشکلی با هیچ کدام از بازیکنانم ندارم و در این بازی صلاح دیدیم از محمدعلی رمضانیان استفاده کنیم که به نظر من، او عملکرد خوبی از خود نشان داد و من از بازی آینده خیالم بابت دو دروازه بانم راحت خواهد بود.

سرمربی راه آهن در پایان اظهار کرد: در زمان نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال جذب چند بازیکن خواهیم بود تا بتوانیم تیم قدرتمندی را در نیم فصل دوم روانه میدان کنیم.